رئیس اجرایی ستاد دهمین یادواره 200 شهید تخریب‎چی خطه شمال کشور گفت: یادواره 200 شهید تخریب‎چی خطه شمال کشور با عنوان «رهگشا» به میزبانی گلستان در شهرستان بندرگز برگزار می‎شود.

گلستان میزبان یادواره «رهگشا»

 به گزارش گلستان 24، خسرو اسدپور  در محل برگزاری دهمین یادواره 200 شهید تخریب‎چی در گفت‎وگو با خبرنگاران گلستان اظهار کرد: شهدای تخریب‎چی راه را گشودند و ما مانده‎ایم تا راه‎های گشوده شده را بپیماییم، آنها راه بن‎بست را باز کردند، امنیت و پیشرفت در حوزه‎های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مرهون خون شهداست.

وی برگزاری ‎این یادواره را یک کار ارزشی دانست و نقش رسانه‎ها را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: بالاترین ابزار در دست رسانه‎هاست، کسانی که می‎خواهند این کشور سربلند بماند و می‎خواهند اسلام جهانی شود از طریق ابزار رسانه ایفای نقش می‎کنند و با خدمت به نظام اسلامی تعداد مخاطبان را در جهان افزایش می‎دهند.

رئیس اجرایی ستاد دهمین یادواره 200 شهید تخریب‎چی خطه شمال کشور افزود: در این یادواره 15 ویژه‎برنامه فرهنگی و رزمی تدارک دیده شده و کار عملیاتی یادواره با سناریوی هنری تنظیم شده است.

وی از فعالیت خودجوش اقشار مختلف مردمی به ویژه جوانان خبر داد و اظهار کرد: جوانان با روحیه حماسی خوبی پای کار آمدند، حدود 5 هزار کیسه شن برای ایجاد خاکریز حمل شده است.

رئیس اجرایی ستاد دهمین یادواره 200 شهید تخریب‎چی خطه شمال کشور بیان داشت: برگزاری چنین یادواره‎هایی در تقویت امنیت موثر است، جوانان فداکاری می‎کنند تا امنیت مضاعف شود باید از طریق رسانه‎ها از تلاش‎هایی که برای ترویج این فرهنگ می‎کنند، قدردانی شود.

اسدپور با بیان اینکه یادواره مذکور در دو شب پیش‎بینی شده است، افزود: در صورتی که برنامه با استقبال مواجه شود روزهای آن افزایش پیدا می‎کند.

به گزارش خبرنگار فارس، دهمین یادواره 200 شهید تخریب‎چی خطه شمال کشور ششم و هفتم خرداد ماه جاری به میزبانی استان گلستان در گلزار شهدای گمنام شهرستان بندرگز برگزار می‎شود/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار