توهین هایی که در شبکه های ماهواره ای صورت می گیرد را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد دسته اول توهین هایی که اقشار و گروه هایی از مردم را خشمگین و ناراحت می کند و دسته دوم توهین هایی که فارغ از هرگونه مذهب و گرایشی، دل هر انسانی را به درد می آورد.

توهین بی شرمانه شبکه کلمه به خانواده ی شهدا + فیلم

به گزارش گلستان 24، توهین هایی که در شبکه های ماهواره ای صورت می گیرد را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد دسته اول توهین هایی که اقشار و گروه هایی از مردم را خشمگین و ناراحت می کند و دسته دوم توهین هایی که فارغ از هرگونه مذهب و گرایشی، دل هر انسانی را به درد می آورد.

مقوله انسان هایی که تمام دارایی خود را که جانشان باشد در راه دفاع از دین و ناموس و خاک وطن خود داده اند مقوله ای است که حساسیت و غیرت هر انسانی که کمترین وجدانی داشته باشد را به خود جذب کرده است به نحوی که توهین به شهدا و خانواده هایشان در زمره نامردانه ترین و بی شرافت ترین اهانت هاست.

توهین شبکه هتاک کلمه به خانواده شهدا به اندازه ای زشت و دون مایه است که شرم از بازگویی آن داریم اما برای آنکه ماهیت این شبکه هتاک بیش از پیش برملا شود آنرا به منظر مخاطبان عزیز میرسانیم.

در برنامه ای که با حضور "عبدالفتاح خدمتی" مدیر شبکه کلمه و "عقیل هاشمی" مدیر اجرایی شبکه کلمه  صورت گرفت خدمتی رو به عقیل کرده و با لحن تمسخر آمیزی گفت: "دلیل اینکه می گویند شهدا زنده اند این است که همسران شهدا بعد از شهادتشان هم حامله می شوند!!!" که عقیل هاشمی نیز با تمسخر و خنده وی را همراهی می کند.

 

ویدئو / توهین مدیر شبکه کلمه به خانواده شهدا ـ دانلود

 

اهانتی که شبکه وهابی کلمه بدون هیچ واهمه ای مرتکب آن شده است سبب شده تا عنوان "شبکه هتاک" را بیش از پیش برای خود اثبات کند. غافل از اینکه تمامی مردم ایران اعم از شیعه و سنی و همه قومیت ها اعم از ترک و لر و بلوچ و گیلک و عرب و ترکمن همه و همه در دفاع از این مرز و بوم شریک بوده و شهدای بسیاری داده اند شهدایی که هنوز هم بعد از گذشت سالها برای مردم ایران عزیزبوده و خانواده هایشان در اوج احترام قرار دارند.

آمار شهدای اهل سنت مربوط به جنگ تحمیلی آمار بسیار قابل توجهی است و نشان از اهمیت جهاد و دفاع از ناموس و خاک د در نگرش این عزیزان دارد.

 

 تعدادی از شهدای اهل سنت

تصویر/ تعدادی از شهدای اهل سنت در جنگ تحمیلی

 

این توهین در حالی صورت گرفته که در سوره مبارکه آل عمران آیه 169 خداوند متعال به صراحت می فرماید:

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

طبق تفسیر شیعه و سنی از این آیه، "شهدا" زنده اند اما نه از جنس زنده بودن دنیایی که انسان ها زنده می کنند. و این شعار "شهدا زنده اند شعاری کاملا قرآنی به حساب می آید. بنابراین می توان گفت این توهین مدیر شبکه کلمه به صراحت به آیه قرآن برمی گردد و تمسخر آیات قرآن محسوب می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار