حجت الاسلام عین اله شهابی، در پاسخ به گلستان24؛

آل سعود با پول حجاج و سرمایه های نفتی خانه خدا، به جان مردم مسلمان یمن افتاده است و زنان و کودکان بی دفاع یمن را به خاک و خون می کشاند. آل سعود در پی تخریب چهره زیبای اسلام است.

آل سعود در پی تخریب چهره زیبای اسلام است

حجت الاسلام عین اله شهابی، امام جمعه شهرستان خان ببین، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که قدمت، تمدن، فرهنگ دینی و استقامت  یمن در برابر دشمنان، بر کسی پوشیده نیست، می گوید:  امروز آمریکا و اسرائیل، گودال مرگ را در یمن برای آل سعود آماده کرده اند. افکار صهیونیستی آل سعود در یمن، پرده های تزویر را کنار زد. تجاوز سعودی صهیونیستی که با اسم اسلام به  جان مردم مظلوم و مسلمان یمن افتاد، اثری کمتر از تجاوز صهونیست ها در غزه نیست. کشوری که باید الگوی کشور های اسلامی باشد، بی لیاقتی خود را به عنوان خادم الحرمین اثبات کرد.

عین+اله+شهابی+امام+جمعه+خان+ببین

وی معتقد است آل سعود با پول حجاج و سرمایه های نفتی خانه خدا، به جان مردم مسلمان یمن افتاده است و  زنان و کودکان بی دفاع یمن را به خاک و خون می کشاند. آل سعود در پی تخریب چهره زیبای اسلام است.

 

حجت الاسلام شهابی می گوید: تکفیری ها و داعشی ها در عربستان پرورش میابند و با  سیاست و فرمان آمریکا و اسرائیل عملیات انتحاری انجام می دهند. آن ها پست ترین کار، خشن ترین عمل و بدترین جنایت را با اسم اسلام انجام می دهند.

 

وی با تاکید بر این که بر همه ملت ها، روشن  شد که داعش و تکفیری ها نیروهای آمریکا و اسرائیل هستند، می گوید:  بدترین عمل ها در یمن انجام می شود، غیرت عربی و غیرت اسلامی کجاست؟! اتحادیه عرب بر علیه مردم یمن شکل می گیرد. مجامع بین المللی ابزار کار فشار آمریکا و اسرائیل است و برای تحدید و تحریم مسلمانان شکل گرفته است.

 

عین اله شهابی

 امام جمعه شهرستان خان ببین با اعتقاد به این که مردم یمن اعتقادی قوی دارند و یقینا عربستان شکست خواهد خورد، می گوید: یمن به یمن الهی پیروز خواهد شد و فرزندان اویس قرنی، بینی آل سعود را به خاک می مالند. جنگ با یمن ، امپراطوری دیکتاتوری آل سعود را متزلزل خواهد کرد. رفتار آل سعود بدترین خیانتی است که در طول تاریخ انجام شده است.

 

وی تاکید می کند که راه پیمایی ها و اعلان انزجار از جنایات آل سعود، باعث همدردی با مردم یمن و بالا رفتن عزم و اراده آنان خواهد شد و استراتژیک دشمن را در یمن بر هم می زنند. همچنین باعث اتحاد افکار اسلامی در برابر آل سعود و جریان تکفیری می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار