گفت‌وگوی صمیمانه سرلشکر جعفری با مردم سیل‌زده گمیشان؛

فرمانده کل سپاه با حضور در مناطق سیل‌زده شهرستان گمیشان با مردم این شهر گفت‌وگویی صمیمانه داشت، مردم این شهر سیل‌زده خواستار کمک سپاه برای لایروبی گرگان‌رود و خروج سیلاب از شهرها و روستاهایشان بودند.

 درخواست مردم از سپاه برای لایروبی گرگان‌رود و خروج سیلاب+فیلم اختصاصی

به گزارش خبرگزاری گلستان 24 ؛به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار عزیز جعفری صبح امروز با حضور در مناطق سیل‌زده شهرستان گمیشان از روند خروج و تخلیه سیلاب از شهرها و روستاهای اطراف بازدید کرد. مردم سیل‌زده این شهرستان نیز گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتند.

براساس این گزارش مردم ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امدادرسانی و خروج سیلاب از شهرها و روستاهای این شهرستان خواستار لایروبی مصب رودخانه گرگان‌رود از سوی سپاه شدند.

مردم گفتند بارها لایروبی گرگان‌رود را از مسئولان خواستار شدند اما آنان توجهی نکردند، برای همین از سپاه می‌خواهند این کار را برای  کمک به مردم سیل‌زده این شهرستان برعهده بگیرد.

سردار جعفری نیز به مردم گفت: سفر امروز من به این منطقه برای تصمیم‌گیری در مورد همین موضوعات است. وی به مردم سیل‌زه قول داد سپاه تا پایان مشکلات در کنار مردم خواهد ماند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار