فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه:

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه ‌با بیان اینکه ۱۲ تخصص در بیمارستان صحرایی فعال است، گفت: بخش‌های مختلفی از جمله اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل، آزمایشگاه و غیره در این بیمارستان صحرایی فعال بوده و مشغول خدمات‌رسانی به مردم است.

 سردار جزایری: بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه به مردم سیل‌زده گلستان خدمات‌رسانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری گلستان ۲۴ ؛به نقل از خبرگزاری تسنیم ،سردار سیدعلی موسوی جزایری صبح ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به محض دریافت دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر کمک به سیل‌زدگان استان گلستان، به دو بیمارستان شیراز و چالوس ابلاغ کردیم که همه نیروها و سازه‎ها را آماده مأموریت کنند.

وی افزود: 8 ساعت بعد از دریافت دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه امکانات و نیروها در منطقه سیل‌زده استان گلستان مستقر شدیم.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در این مناطق بیان داشت: ماهیت این بیمارستان‌ها استفاده در شرایط بحرانی است اما چون مردم منطقه نیازهای درمانی زیادی داشتند، این بیمارستان همچنان در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه 12 تخصص در بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال ارائه خدمت است، گفت: بخش‌های مختلفی از جمله اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل، آزمایشگاه و غیره در این بیمارستان صحرایی فعال بوده و مشغول خدمات‌رسانی به مردم است.

سردار جزایری ادامه داد: یک بخش هم برای زمان بحران آماده شده تا اگر افراد نیاز به بستری داشته باشند از این بخش استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار