سرپرست تیم فوتسال لیگ دسته دومی شهدای جلین گلستان از رسیدن این تیم به یکقدمی صدرجدول خبر داد.

تیم شهدای جلین گلستان به یک قدمی صدر جدول رسید

به گزارش گلستان 24، سیدصادق موسوی اظهار کرد: از هفته هشتم و آغازین دور برگشت لیگ دسته دو فوتسال کشور و از گروه شمال شرق، شامگاه جمعه، تیم های شهدای جلین گلستان و چکاد آتیه جوان شهریار به مصاف هم رفتند.

موسوی افزود: این دیدار که در سالن ورزشی امام خمینی (ره) گرگان برگزار شده بود در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود نماینده گلستان به پایان رسید.

وی در مورد داوران بازی گفت: مرتضی شعبانی، یوسف صادقی، مهدی شجاعت شعار و مهدی بادی کناری کار قضاوت و آقای سیاح وظیفه نظارت بازی را بر عهده داشتند.

وی به ترکیب ابتدایی دوتیم اشاره کرد و گفت: تیم شهدای جلین با ترکیب حمید جلالی، مصطفی دهقان، محمدعلی هدایتی، عباس پایین محلی و آرمان اسداللهی به بازی آمد و در طرف دیگر تیم چکاد آتیه شهریار نیز با احسان فرزانیان، وحید احسانی منش، امیرحسین عنایتی، شهاب فتحی و جلال جعفرخانلو بازی را آغاز کرد.

سرپرست تیم فوتسال شهدای جلین گلستان در مورد گلزنان بازی اظهار کرد: ابتدا تیم ما در دقایق ۷ و ۱۰ توسط «ولی الله رضایی» به گل رسید اما «حسین خزایی» از تیم میهمان در دقیقه ۱۶ از روی نقطه پنالتی دوم، یکی از گل ها را پاسخ داد و نیمه اول با برتری دو بر یک شهدای جلین به پایان رسید.

موسوی ادامه داد: نماینده گلستان دوبار دیگر در دقایق ۲۵ و ۳۳ به وسیله «جاوید کبیری» به گل دست یافت تااینکه در دقیقه ۳۶ «جلال جعفرخانلو» اختلاف را کاهش داد و در نهایت بازی با نتیجه چهار بر دو به سود تیم ما به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این پیروزی چهارمین برد تیم شهدای جلین بود درباره جدول رده بندی گفت: هم اکنون نماینده گلستان با کسب ۱۳ امتیاز از ۷ بازی، با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم پیمان شاهرود در مکان دوم جدول رده بندی گروه شمال شرق قرار دارد.

وی به بازی بعدی تیم اشاره و اظهار کرد: شهدای جلین در هفته نهم مسابقات در شاهرود به مصاف تیم صدرنشین پیمان این شهر می رود./مهر

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار