دستگاه های ورزشی – تکنوجیم ایران

با توجه به سبک زندگی امروز، ورزش برای سلامتی انسان ها کاملا ضروری است. با توجه به همه دغدغه ها، اما لازم است برای انجام تمرینات ورزشی راهی میانبر و مؤثر را انتخاب کنیم. راهی که به ما کمک کند به صورت مستمر ورزش کنیم. با استفاده از دستگاه های ورزشی تکنوجیم ایران می توانیم به این هدف برسیم.

چرا باید ورزش کنیم؟

ورزش می تواند اثرات بسیار خوبی روی جسم و ذهن ما داشته باشد:

ورزش به کنترل فشار خون و کلسترول بالا کمک می کند.

ورزش از افسردگی دوران پیری جلوگیری می کند.

باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می شود.

به تقویت حافظه کمک می کند.

استرس و فشارهای عصبی را کاهش می دهد

ورزش باعث افزایش کارایی و تقویت قلب می شود.

ورزش به کاهش وزن کمک می کند و باعث تناسب اندام می شود.

و بسیاری از مزایای دیگر

تکنوجیم، راه میانبری برای ورزش

تکنوجیم در تمام دنیا با نام “شرکت سلامتی” شناخته می شود؛ شرکتی که در توسعه و رشد مفهوم سلامتی در سبک های محتلف زندگی به طور اصولی، کمک شایانی کرده است. زندگی سالم، در مفاهیم تکنوجیم به معنی فعالیت بدنی منظم، تغذیه صحیح و نگرش ذهنی مثبت است.

ماموریتی که تکنوجیم برای خود در نظر گرفته است، کمک به افراد برای به جهت بهتر زندگی کردن است. این شرکت با تولید بهترین تجهیزات ورزشی، ارائه خدمات، محتوا و برنامه های تمرینی با جدیدترین فناوری های ترکیبی به کاربران کمک می کند تا به اهداف خود دست پیدا کنند. کاربران هرکجا که باشند می توانند تجربه Wellness Connected را در اختیار داشته باشند. در واقع با این تجربه، هرکسی می تواند برنامه های آموزشی مخصوص خود را در هرکدام از تجهیزات تکنوجیم در اختیار داشته باشد. تکنوجیم با در نظر گرفتن سطح گسترده کاربران، انواع تمرین ها را با در نظر گرفتن میانگین سطح بدنی،‌ آمادگی و حرفه ای بودن افراد ارائه می دهد، به همین دلیل افراد می توانند در تمامی فضاها از تجهیزات تکنوجیم استفاده کنند : سالن های ورزشی، هتل ها، اقدامات پزشکی، مدارس، سالن های ماساژ و ...

تکنوجیم تمامی ابزارهای مورد نیاز عوامل اجرایی را نیز  در اختیار آنان قرار می دهد : از خدمات مالی تا راهنمایی طراحی داخلی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش. علاوه بر این، هم باشگاه ها و هم اشخاص می توانند از کاملترین تجهیزات ورزشی بدنسازی، هوازی، قدرتی، استقامتی و تمرین های گروهی استفاده کنند. کیفیت محصولات تکنوجیم حاصل چندین دهه تجربه بدست آمده از تامین تجهیزات المپیک و پارالمپیک به مدت ۶ دوره است. با انتخاب تجهیزات تکنوجیم می توانید  با خیال راحت مانند یک ورزشکار حرفه ای از جدیدترین فناوری ها در تجهیزات ورزشی در بالاترین سطح استفاده کنید. تکنوجیم به لطف طیف وسیع محصولات و برنامه های تمرینی موجود،‌ افراد را در رسیدن به اهداف ورزشی و سلامت یاری می کند. کاهش وزن، تمرینات قدرتی یا تمرینات کششی برای پشت پا؛ با محصولات تکنوجیم کاربران به تمامی این موارد و بسیار موارد دیگر دست خواهند یافت. محصولات تکنوجیم برای انواع ورزشکاران طراحی شده است؛ از مبتدی تا حرفه ای. به عنوان مثال با استفاده از MYCYCLING و SKILLROW کاربران می توانند مهارت های دوچرخه سواری، کششی و دیگر مهارت هایشان را تقویت کنند. اگر هدف کاهش وزن یا حفظ تناسب باشید، تردمیل های تکنوجیم مانند MYRUN راه حل مناسبی ارائه می دهد. در همین حال، طیف محصولات PURE STRENGTH برای کسانی که قصد بهبود وضعیت تمرین و توان خود را دارند، طراحی و تولید شده است و به آنها کمک می کند تا به حداکثر پتاسنیل ورزشی خود دست پیدا کنند. تکنوجیم برای افرادی که ضمن تمرین کردن،‌ ترجیح میدهند تا مشارکت های اجتماعی و فعالیت های گروهی نیز داشته باشند، دستگاه های خاصی چون Group Cycle و  SKILLROW Class را توسعه داده است.

در نهایت، این کیفیت، سهولت در استفاده و ایمنی است که تجهیزات تکنوجیم را از دیگر محصولات ورزشی متمایز می کند. راهبردهای تکنوجیم همچنین در زمینه های توانبخشی و پزشکی نیز ارزشمند هستند.

هدف تکنوجیم ایجاد بستری برای سلامت همگانی،  دسترسی راحت بدون توجه به سن و موقعیت است. تکوجیم یک شرکت پیشرو در طراحی و تولید محصولاتی مانند :‌ دستگاه سیم کش چندکاره، دوچرخه ثابت، لوازم جانبی بدنسازی، میز و نیمکت های بدنسازی، تجهیزات کششی سالن های ورزشی، دستگاه های روئینگ حرفه ای، دستگاه های منتخب، دستگاه های پله نوردی، تردمیل ها و بسیاری محصولات دیگر...

نماد تکنوجیم در دنیا مترادف با سلامتی است.

چه کسانی می توانند از تکنوجیم استفاده کنند؟

علاوه بر پیمانکاران و مجریان سازمان های مختلف، افراد حقیقی نیز می توانند برای تمرینات هوازی، قدرتی، استقامتی و عملکردی و همچنین فعالیت های ورزشی گروهی به کامل ترین تجهیزات بدنسازی در جهان دسترسی داشته باشند.

محصولات شرکت تکنوجیم

تردمیل، الپتیکال، دوچرخه ثابت، روئینگ، پله نورد و بسیاری از محصولات دیگر ورزشی که از تولیدات این مجموعه است. شرکت کارو ویژن سلامت، نماینده انحصاری تکنوجیم ایتالیا در ایران، آماده ارائه این محصولات می باشد.

برای اطلاعات بیشتر وارد سایت تکنوجیم ایران شوید.

جهت تماس با شرکت با یکی از راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

آدرس: تهران، بلوار سعادت‌آباد، خیابان 32 غربی، پلاک 115​

تلفن تماس: 02188084553

جهت مشاهده وب سایت شرکت کارو ویژن سلامت، نماینده انحصاری تکنوجیم ایتالیا در ایران روی   https://karovision.irکلیک کنید.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار