نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: با توجه به اینکه گلستان استان صنعتی نیست باید شرایطی برای جذب حامی مالی از ورزشکاران فراهم شود.

شرایط برای جذب حامی مالی در ورزش فراهم شود

به گزارش گلستان 24، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در دیدار از دو ملی پوش ارزنده گلستانی در تیم ملی والیبال اظهار کرد: دو ورزشکار گلستانی در تیم ملی والیبال آقایان صابر کاظمی و آرمان صالحی خوش درخشیدند و بیان می شود که صابر کاظمی یکی از سرویس زنان برتر والیبال جهان است و این مهم باعث خرسندی مردم گلستان شده است.

وی ادامه داد: آرمان صالحی نیز راه 100 ساله را یک شبه طی کرده و از ورزش های باشگاهی وارد تیم ملی شده است.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: این ورزشکاران با کشف توانمندی خود و همچنین با شکوفایی استعدادها توانستند به این نقطه برسند و این اقدام می تواند برای همه مسئولان سرمشق باشد.

وی افزود: باید بتوانیم استعدادهای جامعه خود را بشناسیم و این استعدادها را به میدان بیاوریم و اگر همه مسئولان و دست اندرکاران ما استعداد و توانایی های کشور را بدانند و با پیگیری آن را شکوفا کنند مشکلات کشور برطرف می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر قدر نعمت های خدا را بدانیم خدا نعمت های ما را زیاد می کند و اگر کفران نعمت کنیم عذاب ما را خدای متعال دوچندان می کند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه ورزش ما در سطح دنیا حرف برای گفتن دارد و باید این استعدادها شناخته شود، متذکر شد: با توجه به اینکه گلستان استان صنعتی نیست باید شرایطی برای جذب حامی مالی از ورزشکاران فراهم شود.

وی بیان کرد: باید برای مسئله حامی مالی و اسپانسر ورزشی در استان فکری کرد، در زمینه فوتبال استعدادهای خوبی داریم و باید تلاش کنیم که بتوانیم در لیگ تیمی به عنوان نماینده داشته باشیم.

ماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: در والیبال نیز استان گلستان توانایی خوبی دارد و باید شرایط جذب حمایت مالی فراهم شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار