از ورزشکاران و مدال آوران گلستانی حاضر در المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در مراسمی تقدیر شد.

تجلیل از ورزشکاران گلستانی حاضر در المپیک و پارالمپیک توکیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24 ، نمایندگان گلستانی حاضر در کاروان المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در مراسمی با حضور استاندار گلستان تجلیل شدند.

حق شناس استاندار گلستان در دیدار با اعضای کاروان گلستان در مسابقات المپیک و پاراالمپیک گفت: باعث افتخار گلستان بود که یکی از فرزندان این استان پرچمدار کاروان در مسابقات پاراالمپیک بود.

وی ادامه داد:گلستان یکی از ۱۷ استان کشور بود که ورزشکاران و مربیانی در المپیک و پاراالمپیک داشت و البته ورزشکاران مدال آور و غیر مدال آور در این مسابقات برای ما مورد احترام بوده و از آنان حمایت می‌کنیم.

در این دیدار محمد نعمتی (قهرمان والیبال نشسته)، نورمحمدآرخی (دوومیدانی نابینایان)، حسن طهماسبی (مربی کشی) و فرشید عاشوری (مربی والیبال نشسته) ورزشکاران و مربیان گلستان عضو تیم‌های المپیکی و پارا المپیکی دغدغه‌های خود را با استاندار گلستان درمیان گذاشتند.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با تعویق یک ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا از (۲۳ جولای تا هشت آگوست ۲۰۲۱)، اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ و بازی‌های پارالمپیک از چهارم تا شانزدهم شهریور باحضور ورزشکاران کشور‌های مختلف دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران در پایتخت ژاپن برگزار شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار