نخستین مسابقه پرس سینه استان گلستان در فضای باز برگزار می شود.

نخستین مسابقه پرس سینه استان گلستان در فضای باز برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، محسن عسگری، در جمع خبرنگارن از برگزاری نخستین مسابقه پرس سینه استان گلستان در فضای باز خبر داد.

وی در این خصوص گفت: این مسابقه در تاریخ 9/5/1394 در سایت ورزشی بلوار نهارخوران واقع در روبه روی شهر بازی جنگل نهارخوران، برگزار خواهد شد.

عسگری در ادامه در خصوص هدف از برگزاری این مسابقه افزود: این مسابقه به مناسب گرامیداشت فرهنگ ورزش زورخانه ای و پهلوانی در استان برگزار میشود که در سه گروه وزنی ، منفی 70 کیلو گرم، منفی 80 کیلوگرم، منفی 90 کیلو گرم و مثبت 90 کیلو گرم برگزار خواهد شد.

نائب رئیس روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ استان گلستان خاطر نشان کرد: ورزشکاران جهت شرکت در مسابقه بایستی دارای کارت بیمه ورزشی باشند و همچنین داشتن تیشرت آستین کوتاه،شلوار ورزشی و کفش ورزشی مناسب، الزامی است.

وی در خصوص دیگر شرایط این مسابقه گفت: ورزشکارانی که خواهان شرکت در این مسابقه هستند بایستی مبلغ 400 هزار ریال به حساب این هیات واریز نمایند.

عسگری افزود: زمان وزن کشی از ورزشکاران از ساعت 15 الی 18:30 دقیقه در مکان برگزاری مسابقه انجام خواهد شد.

نائب رئیس روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ استان گلستان خاطر نشان کرد: زمان مسابقه در ساعت 19 همان روز برگزار خواهد شد و در پایان نیز به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

گفتنی است ورزشکارن استان گلستان جهت اطلاع بیشتر میتوانند با شماره 09113755061 دبیر هیات بنام آقای حسینی و یا با شماره 09368050371 رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان، جناب آقای مجتبی رضائی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/کاسب امین

 

ارسال نظر

آخرین اخبار