مسابقات فوتسال جام رمضان آق قلا با حضور ۱۲ تیم در سال حجاب این شهر برگزار شد که در یک اتفاق نادر دیدار رده بندی و فینال این مسابقات برگزار نشد وتماشاگرانی که از روستاهای دور و نزدیک آمدند با ناراحتی مکان بازی را ترک کردند..

حاشیه های فوتسال جام رمضان آق قلا

به گزارش گلستان 24، به گفته یکی از مسئولین تیم دیدار رده بندی، جریان از این قرار بود که وقتی برای این دیدار به زمین آمدیم بصورت شفاهی به ما اعلام کردند که یکی از بازیکنان ما محروم است،ما که ۳بازیکن بیشتر نداشتیم علت را جویا شدیم،مسئول برگزاری مسابقات گفت:چون بازیکن خاطی در دو بازی قبل موجب برهم زدن بازی شده ، محروم گردید.
سرپرست تیم مذکور به مسئولین برگزاری مسابقات یادآور شد که اگر محرومیتی باشد باید یک روز قبل و بصورت کتبی اعلام می شد نه قبل از بازی و بصورت شفاهی..
به گفته وی این درحالی است که تیم ما به یک بازیکن حریف اعتراض داشته و بصورت کتبی به برگزار کنندگان اعلام نموده و جواب اعتراض ما سریع و بصورت کتبی بدست ما رسید.من متاسفم چرا محرومیت بازیکن ما قبل از بازی و بصورت شفاهی اعلام گردیدولی اعتراض ما دو روز جلوتر و بصورت کتبی. شاید…………
اما جریان دیدار فینال نیز از این قرار است که یکی از تیمهای فینال رفته درخواست به معوق افتادن بازی به یک روز دیگه را از مسئولین امر خواستار شد ولی قبلا یکبار با این درخواست تیم مذکور موافقت شده و این دفعه با آن مخالفت گردید.. برای همین این تیم در دیدار فینال حضور نیافت و تماشاگران به خانه های خود برگشتند…
فریدون یلقی در جواب خبرنگار ارکین نیوز گفت:به درخواست این تیم جهت به تعویق افتادن بازی مخالفت نمودیم زیرا یکبار با درخواست آنها موافقت نموده بودیم.وی افزود :این مسابقات بخوبی در جریان داشت که بعضی از دوستان سنگ اندازی کرده و تیم ها را جهت مسابقه وارد میدان نکردند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا از معرفی این افراد به کمیته انظباتی هیات فوتبال گلستان خبر داد و یادآور شد:برای این افراد که خودشان هم فوتبالیست هستند جرایمی از سوی هیات فوتبال گلستان و شهرستان در نظر گرفته خواهد شد..

ارکین نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار