مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: گلستان با بیش از ۱۱۵ پروژه نیمه تمام ورزشی در ردیف اول استان های دارای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام ورزشی قرار دارد.

گلستان در ردیف اول استان های پروژه‌های عمرانی نیمه تمام ورزشی

به گزارش گلستان 24، قاسمعلی برزمینی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت امسال چهار پروژه ورزشی در استان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: چمن مصنوعی زمین فوتبال مینودشت، سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در گالیکش و روستاهای تقی‌آباد و کریم‌آباد گرگان، پروژه‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به اعتبارات سفر استانی دولت در بخش ورزش اشاره کرد و گفت: در این سفر ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان اختصاص یافت که از مجموع این اعتبارات تاکنون ۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و قرار است به زودی ۲۰۰ میلیارد دیگر هم اختصاص داده شود.

برزمینی اضافه کرد: در صورت تخصیص اعتبارات سال جاری تا پایان امسال ۲۰ پروژه ورزشی نیمه تمام دیگر به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: یکی از بهترین مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان، اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ۶ هزار نفره سرپوشیده مجموعه ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان است که با توجه به تخصیصات انجام شده، ۴۰۰ میلیارد ریال با پیمانکار قرارداد منعقد شده و ۸۰ میلیارد ریال هم تخصیص داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: همچنین اعتبارات عمرانی ورزش گلستان سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ سه برابر افزایش یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار