مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس با اعلام برکناری سرمربی تیم والیبال این باشگاه گفت: اعضای هیات مدیره این باشگاه در جلسه امشب خود "احد ارمشی" را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برکنار شد

به گزارش گلستان 24، جمال الدین واحدی اظهار کرد:  پس از کسب نتایج ضعیف تیم شهرداری گنبدکاووس در هفت دیدار قبلی که با شکست مقابل حریفان همراه بود، اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری این شهر اقدام به معرفی سرمربی جدید این تیم کردند.

وی افزود: اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری گنبدکاووس ضمن قدردانی از تلاش‌های "رامین بابایی" سرمربی قبلی تیم، ابراز امیدواری کردند سرمربی جدید بتواند جایگاه فعلی تیم شهرداری را در ادامه بازی‌های مسابقات، ارتقا دهد.

واحدی اضافه کرد: با موافقت اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری گنبدکاووس و در ۶ بازی خانگی این تیم در ادامه مسابقات و در صورت مساعد بودن شرایط بهداشتی شهرستان از حیث شیوع ویروس کرونا، تماشاگران می توانند به صورت رایگان بازی‌های تیم شهرشان را تماشا کنند.

احد ارمشی در فصل ۱۳۹۷ لیگ برتر والیبال کشور سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس بود.

هم اکنون تیم شهرداری گنبدکاووس از ۱۷ بازی انجام داده در لیگ برتر امسال با ۱۱ باخت و ۶ پیروزی و کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد و یکشنبه هفته آینده (۲۵ دیماه) در سالن المپیک این شهر میزبان هورسان رامسر خواهد بود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار