رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان:

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ارگان‌ها و ادارات مکلف به در اختیار قراردادن اماکن ورزشی خود بطور رایگان به جامعه هدف ما هستند.

ادارات اماکن ورزشی را رایگان در اختیار جانبازان قرار دهند

به گزارش گلستان 24، سیدمحمدشروین اسبقیان شب گذشته در مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان گلستان در گرگان تاکید کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و به منزله قانون است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما در مجموعه این فدراسیون، استعدادیابی است که ویژه جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرز انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: برای این کار، یک ستاد با عنوان طرح «یاران شهید حاج‌قاسم سلیمانی» شکل گرفته و اکنون این طرح با اولویت جوانان جانباز در حال انجام است.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: اعزام تیم‌های ما به علت داشتن برخی لوازم اصلی، هزینه‌های زیادی به همراه دارد، بطوری که اعزام تیم بسکتبال با ویلچر برای ما ۲۴ میلیارد ریال هزینه دارد ولی دریافتی ماهانه این فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان حدود ۶ میلیارد ریال است.

اسبقیان تاکید کرد: ورزشکاران ما در چنین شرایطی با غیرتی که از خود نشان می‌دهند، شعار «ما می‌توانیم» را جامع عمل پوشاندند.

وی یادآور شد: علیرغم تصاویر و فیلم‌های استکبار جهانی مبنی بر مورد بی‌مهری قرار گرفتن بانوان کشورمان، اما بانوان ورزشکار ما بهترین مدال‌ها و عناوین را در سطوح مختلف ورزشی کسب کردند.

وی با اشاره به مهم دانستن ورزش استان‌ها اضافه کرد: شرایط کرونا تمام برنامه‌های ما را تحت تاثیر قرار داد و به همین دلیل نتوانستیم آنطور که باید در استان‌ها حضور داشته باشیم.

اسبقیان تاکید کرد که از نقطه نظرات همه افراد و تبادل نظر با دوستان استقبال می‌کنیم، زیرا معتقدیم همه سوار بر یک کشتی هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان هم گفت: همه جانبازان و معلولین می‌توانند با ارائه کارت از اماکن ورزشی استان به ویژه استخرهای زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان به طور رایگان استفاده کنند.

قاسمعلی برزمینی افزود: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خود متشکل از ۱۳ رشته ورزشی است که برای جذب حامیان مالی باید تلاش مضاعفی داشته باشد.

وی تصریح کرد: لازم است به منظور حمایت از مربیان حرفه‌ای و باتجربه گلستانی، از ظرفیت و توان آنان در اردوهای تیم‌های ملی استفاده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار