از هفته چهاردهم و پایانی دور مقدماتی رقابت های لیگ دسته دو فوتسال کشور از گروه شمال شرق ، تیم شهدای جلین گلستان در مقابل میهمان قعرنشین خود به یک پیروزی پرگل دست یافت.

با قهرمانی در دور مقدماتی : شهدای جلین به جمع ۸ تیم برتر راه یافت

به گزارش گلستان24 : در این مسابقه که در سالن امام خمینی (ره) گرگان و با حضور یک هزار تماشاگر علاقمند برگزار شد، تیم شهدای جلین با نتیجه پرگل ۶ بر یک مقابل «آفاق فیروزکوه» به پیروزی رسید.

آبی پوشان فیروزکوه که برای بقا نیاز به کسب امتیاز در این بازی داشتند، در ثانیه های ابتدایی تیم میزبان را غافلگیر کردند و توسط مهرزاد کتال به گل نخست دست یافتند اما در ادامه سرخپوشان شهدا در دقیقه هفتم توسط مهرداد بهشتی به گل تساوی دست یافتند.

شهدای جلین

در ادامه نیمه نخست، محمدعلی هدایتی در دقیقه ۱۴ و مصطفی دهقان در ثانیه های پایانی نیمه دوبار دیگر گلزنی کردند و نیمه اول با نتیجه سه بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید.

جلینی ها در نیمه دوم سعی در کنترل بازی و حفظ نتیجه داشتند و چندین فرصت گلزنی را نیز از دست دادند تا اینکه در سه دقیقه پایانی، سه بار دروازه میهمان خود را گشودند. سید علی حسینی ابتدا در دقیقه ۳۷ اختلاف را به سه گل افزایش داد، عباس پایین محلی در دقیقه پایانی گل پنجم را به ثمر رساند و در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، سعید حاجیلری یک گل دیگر وارد دروازه آفاق فیروزکوه کرد.

مرتضی شعبانی، مهدی شجاعت شعار، حبیب حبیبی و مهدی بادی کناری کار قضاوت و اسحاق عنایتی وظیفه نظارت بازی را بر عهده داشتند.

شاگردان علی زندی پور در تیم شهدا با ترکیب اولیه فرزاد صادق زاده، مصطفی دهقان، آرمان اسدالهی، محمدعلی هدایتی و جاوید کبیری و شاگردان محمد ایلکا در تیم آفاق نیز با ترکیب ابتدایی امیر شیرازی، مجتبی و مصطفی احمدی، مهرزاد کتال و میلاد کیه بادرودی پای به زمین مسابقه گذاشتند.

شهدای جلین در پایان دور مقدماتی گروه شمال شرق با کسب ۸ پیروزی، یک تساوی و تحمل یک شکست، ۴۴ گل زده و ۲۸ گل خورده و ۲۵ امتیاز و با اقتدار به عنوان سرگروه، راهی دور دوم شد.

نماینده گلستان در دور دوم باید به مصاف تیم دوم گروه شمال غرب (شهرداری رشت) برود. این بازی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم پیروز به جمع چهارتیم برتر مسابقات صعود می کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار