مظلومی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از نتیجه راضی نیستم و می‌توانستیم برنده شویم و از 10 نفره شدن حریف باید استفاده می‌کردیم.

از 10نفره شدن حریف استفاده نکردیم

به گزارش گلستان24، پرویز مظلومی پس از تساوی 3 بر 3 مقابل راه آهن در نشست خبری گفت: حادثه درگذشت حجاج را تسلیت می‌گویم بازی خوبی بود بازی که 6 گل دارد و موقعیت‌های گلزنی فراوان خلق می‌شود خوب است. از نتیجه راضی نیستم و می‌توانستیم برنده شویم و از 10 نفره شدن حریف باید استفاده می‌کردیم. گل چهارمی که زدیم درست بود اما داور آفساید اعلام کرد. حریف روی ضد حمله برنامه داشت و ما روی این تاکتیک گل خوردیم و بعد از خوردن گل سوم یک گل زدیم و بعد از آن هرچه زدیم به دربسته خورد. به تیمم خسته نباشید می‌گویم و بازی باخته 2 بر صفر را تغییر دادیم و حق ما برد بود.

پرویز مظلومی در مورد اشتباهات داوری که مربی راه آهن به آن اشاره کرد، گفت: دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم.در نیمه دوم یک پنالتی برای ما نگرفت و 2 دقیقه از 4 دقیقه وقت اضافه را نگرفت و وقتی دروازه‌بان با آرنج به صورت بازیکن ما می‌زند داور چاره‌ای جز اعلام پنالتی ندارد. حنیف هم بیرون از محوطه جریمه مدافع راه آهن را هل داد. به هر حال داوران هم مانند ما اشتباه می‌کنند.

وی در مورد فشردگی مسابقات گفت: 4 روز قبل بازی کردیم  که بازی سختی داشتیم و مجبور شدیم تغییر تاکتیک بدهیم و محسن کریمی مصدوم شد و فکر می‌کنم کارش به عمل جراحی هم کشیده شود. باید بازیکنان را تقسیم کنیم تا فشردگی بازی‌ها کمتر به بازیکنان وارد شود. از این پس هم باید 20 روز استراحت داشته باشیم.

 

 
منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار