محمد آسیابی، سرمربی شهید آسیابی کلاله؛

مطمئنا در خانه استقلال کردکوی هم با یک تیم هجومی باز خواهیم کرد و انشاءالله نود دقیقه تماشایی را خواهیم دید.

در خانه استقلال کردکوی هجومی بازی می کنیم

محمد آسیابی سرمربی تیم بزرگسالان شهید آسیابی کلاله، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24 می گوید:

 

نظر شما در مورد بازی با استقلال بندرگز چیست؟

این اولین بازی بود که در آن توانستیم با همه ترکیب شرکت کرده و با یک گلر آماده در ترکیب مان استفاده کنیم. بچه ها بعد از چندین هفته ناهماهنگی و کم و کاستی در ترکیب، به یک ترکیب ایده آل رسیدند و خدا را شکر نتیجه هم گرفتیم.

 

سطح کیفی این دوره از مسابقات را چگونه ارزیابی می کنید؟

امسال نسبت به سال گذشته سطح مسابقات پیشرفت چشم گیری داشته است. امسال هزینه و زمان بیشتری را صرف مسابقات کردند. این طبعا باعث می شود فوتبال ما رو به جلو حرکت کند. امیدواریم در آینده وجود تیم های بهتری در رده نوجوانان و بزرگسالان شاهد باشیم.

محمد اسیابی شهید اسیابی کلاله

 

نظرتان درباره داوری ها چیست؟

داوری در حیطه کاری من نیست. اما در همین حدود که آگاهی دارم، برخی از داوری ها دچار فراز و نشیب بود. در یکی دوتا از مسابقات داوری ها ضعیف بود اما داوران بسیار خوبی هم در این دوره داریم. در کل از داوری راضی هستم.

 

دلیل نتایج خوبتان در چند هفته اخیر چیست؟

ما تیممان را دیر بستیم. تمریناتمان به ماه مبارک خورد و تیم افت کرد. بلافاصله هم مسابقات شروع شد. ما در پست گلری مشکل داشتیم و دروازه بانمان مصدوم شده بود. در هفته هفتم توانستیم یک گلر خوب جذب کنیم. همچنین دیگر پست ها که مصدوم بودند و یا از لحاظ بدنی آماده نبودند به تیم رسیدند و تواستیم نتایج بهتری بگیریم.

 

نظر شما درباره بازی با استقلال کردکوی چیست؟

ما سابقه بازی با این تیم را داریم. نتایجی هم که گرفتند نشان می دهد که تیم محکم و خوبی است. این تیم مخصوصا در خانه نتایج خوبی گرفته است. اما با همه این تفاسیر با توجه به این که تیم ما نسبت به هفته های گذشته فرم ایده آل تری پیدا کرده است مطمئنا در خانه استقلال کردکوی هم با یک تیم هجومی باز خواهیم کرد و انشاءالله نود دقیقه تماشایی را خواهیم دید.

 

حرف آخر؟

از زحمات شما تشکر می کنم. همین که مسابقات را رصد می کنید باعث دلگرمی مربیان می شود که کسی هست کار آنان را زیر نظر دارد. امیدوارم این کار مقطعی نباشد و بتواند به پیشرفت ورزش کمک کند

ارسال نظر

آخرین اخبار