حاشیه های انتخابات هیئت فوتبال استان گلستان؛

انتخابات هیئت فوتبال گلستان که با حضور علی کفاشیان در گرگان برگزار شد دارای حاشیه های فراوان و خواندنی است که در خبر زیر میتوانید آن را بخوانید.

از انصراف اورسجی و انتخاب کوهستانی به عنوان رئیس تا حضور آقای خنده فوتبال ایران در گرگان + تصاویر

به گزارش گلستان24، انتخابات رئیس هیئت فوتبال گلستان پس از تاخیری 15 ماه با حضور آقای لبخند فوتبال ایران درهتل بوتانیک گرگان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، نمایندگان فوتبال گلستان و اهالی رسانه برگزار شد.

قاسم برزمینی آخرین رئیس هیئت فوتبال گلستان بود که با انتخاب اعضای مجمع انتخاب شد ولی مرداد سال گذشته از سمتش کناره گیری کرد و هیئت فوتبال گلستان از تاکنون به سرپرستی عیسی اتراچالی اداره می شد.

اتراچالی نیز یکی از افرادی بود که بهمن سال گذشته نام خود را به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات مطرح کرد اما به دلایل نامعلومی چندماه پیش از انتخابات، انصراف خود را اعلام کرد.

** اولین چیزی که در برگزاری این مجمع جلب توجه می کرد مکان برگزاری این انتخابات بود که با فاصله 10 کیلومتری با مرکز استان انتخاب شد در صورتی که در گرگان خالی از اماکن مناسب برای برگزاری چنین جلساتی نیست .

** یکی از نکات جالب این انتخابات حمل تخته وایدبورد برای درج آرای انتخاباتی توسط مینی بوس خبرنگاران بود.

** پس از ورود به مکان جلسه نظارت وزارت ورزش و جوانان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان گلستان روی ورود و خروج مهمانان و خبرنگاران دعوت شده به مراسم جلب توجه می کرد که این اقدام باعث برگزاری با نظم بیشتر مراسم شده بود.

** ایجاد جایگاه ویژه خبرنگاران در انتخابات مجمع با قرار دادن پلاکاردهای رسانه ها در مقابل هر خبرنگار نیز یکی از اقدامات خوب و قابل تحسین در برگزاری این انتخابات بود.

** غیبت " محمدرضا مازندرانی" ، " سیدجواد حسینی" و" محمدرضا ذبیحی" 3 تن از 7 کاندیدای ریاست هیئت فوتبال گلستان نکته جالب توجه دیگر در این انتخابات بود.

** کناره گیری محمد مهدی اورسجی یکی از 4 نامزد حاضر در مجمع انتخاب رئیس هیئت فوتبال گلستان به نفع سیدصادق موسوی یکی از اقدامات جالب بود که توجه حاضرین را به خود جلب کرد.

** به هریک از کاندیدا های حاضر در انتخابات برای معرفی خود و برنامه های خود زمانی 5 دقیقه ای داده شد که این زمان از کم مورد انتقاد کاندیدا ها قرار گرفت و باعث شد بخشی از مطالبی که برای ارائه آماده کرده بودند نتوانند ارائه دهند.

** مجمع انتخابات هیئت فوتبال گلستان 31 عضو دارد که در این نشست دو عضو غیبت داشتند و 29 نفر رای در این انتخابات داده شد.

** قاسم کوهستانی با کسب 20 رای به عنوان رئیس هیئت فوتبال گلستان انتخاب شد و پس از او سید صادق موسوی با 9 رای نفر دوم و محمدحسن ایرجی موفق به کسب رای در این انتخابات نشد.

download-1

download-1

download-1

download-1

download-1

download-1

download-1

download-1

download-1

download-1

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

  • ل
    0

    لطفا برنامه هفته چهاردهم ببعد لیگ برتر استان گلستان را اعلام فرمایید

آخرین اخبار