رئیس فدراسیون فوتبال در گرگان

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی باید در حوزه وظایف خود صحبت کند و نباید در دیگر حوزه‌ها دخالتی داشته باشد.

کفاشیان: کی‌روش در حوزه وظایفش صحبت کند/ هیچ‌کس مخالف من نیست!

به گزارش گلستان24، علی کفاشیان در حاشیه انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان گلستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نظرات منطقی آقای کی‌روش اعمال می‌شود و همه تقاضاها و خواسته‌های وی در راستای برنامه‌های تیم ملی است. البته انتظارات ایشان خیلی زیاد است که سعی می‌کنیم همه آن‌ها را اجرایی کنیم. 

کفاشیان و کی‌روش

وی افزود: ما از کی‌روش خواسته‌ایم در حوزه وظایف خود صحبت کند و در دیگر حوزه‌ها مانند دبیرکل و غیره دخالت نداشته باشد، ما این تذکر را داده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و مخالفت برخی با حضور وی در انتخابات، گفت: من کسانی را مخالف خودم ندیده‌ام و این حرف‌ها شایعه است و همه با من موافق هستند و از من حمایت کردند.

کفاشیان افزود: هر کسی حق حضور در انتخابات دارد و هر فردی که توانایی اداره فدراسیون را دارد، می‌خواهیم که در انتخابات شرکت کند اما مجمع در نهایت رأی می‌دهد و هر کسی که رأی بیاورد، مورد تائید است.

وی درباره صحبت‌های اخیر آقای دادکان نیز بیان کرد: در انتخابات نظر مجمع مهم است؛ این مجمع عصاره فوتبال کشور است و نظر بقیه اهمیتی ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره طرح‌های استعدادیابی و آموزشی در فوتبال گفت: استعدادیابی را در همه استان‌ها آغاز کردیم و فستیوالی را برای دختران و پسران برای شناسایی استعدادها اجرا کردیم. استان گلستان استعدادهای خوبی را در این زمینه شناسایی و معرفی کرده است و این استان از این نظر بازیکنانی همانند سردار آزمون و پورقاز بسیار دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار