رئیس هیات تکواندو گلستان گفت: ورزشکاران این استان اعزامی به رقابت های قهرمانی کشور با کسب 6 مدال رنگارنگ درخشیدند.

درخشش تکواندوکاران استان گلستان در رقابت های کشوری

 به گزارش گلستان24، رضا کرامت اظهار کرد: در این رقابت ها که به میزبانی تهران برگزار شد، فاطمه پسرک لی مدال نقره انفرادی، استاندارد برنز تیمی، صبا صفریان مدال برنز تیمی، دینا ویزواری مدال برنز پومسه استاندارد، مبینا شاهینی مدال برنز تیمی پومسه، فاطمه حسام سوم تیمی و سهیلا حسام پومسه استاندارد نقره، تیم برنز، ابداعی برنز (سه مدال) را برای تیم استان گلستان کسب کردند. 


وی بیان کرد: کسب این مدال های ارزشمند که در میان حضور مدعیان جدی این رشته به دست آمد، بیانگر افزایش قدرت تکواندوکاران گلستانی در نتیجه توجه فراوان به رشد و شناسایی استعدادهای رده سنی پایه است. 

تکواندو گلستان


رئیس هیات تکواندو گلستان افزود: بر اساس آمار بیش از 2 هزار دختر و پسر گلستانی تکواندو را به صورت جدی و حرفه ای تمرین می کنند که می تواند نوید بخش ظهور آینده روشن ورزش استان برای این رشته پرطرفدار باشد. 


کرامت ادامه داد: فعالیت 30 باشگاه دولتی و خصوصی با نظارت بیش از 50 مربی زن و مرد این استعدادها را به مرزهای بیشتر آمادگی و تلاش برای کسب عناوین معتبر در مسابقات داخلی و خارجی خواهد رساند.


وی گفت: هیات تکواندو گلستان سال گذشته بر اساس رتبه بندی فدراسیون در رده نوزدهم کشور قرار داشت اما با تلاش های فراوان انجام شده اکنون با هفت پله صعود به مقام دوازدهم رسیده است. 


رئیس هیات تکواندو گلستان همچنین از برگزاری مسابقه انتخابی تکواندو رده سنی خردسالان و نونهالان استان در بهمن ماه آینده خبر داد و گفت: نفرات برتر این رقابت ها با نظر کمیته فنی به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند. 

ارسال نظر

آخرین اخبار