برگزاری مسابقات بزرگ 'وسطی' در گرگان، بانوی فوتبالیست کردکوی در راه روسیه، اعزام ورزشکار دو و میدانی کردکوی به اردوی آمادگی تیم ملی و انتخاب رئیس هیات جودو استان از عناوین خبر ورزشی ایرنا مرکز گلستان است.

 چند خبر ورزشی از استان گلستان

به گزارش گلستان24، رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان اعلام کرد: مسابقات بزرگ 'وسطی' برای نخستین بار به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

اسماعیل حاجی آبادی اظهار داشت: این رقابت ها روزهای هشتم و نهم بهمن برگزار می شود و تاکنون حدود 200 تیم آقایان و بانوان برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده اند.

وی افزود: رقابت های بخش بانوان در سالن های امام خمینی (ره) و آزادی و رقابت های بخش آقایان در سالن سپاه گرگان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان تصریح کرد: استقبال تیم های بانوان از این مسابقات بیشتر بوده و علاقه مندان تا چهارم بهمن فرصت دارند برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کنند و قرعه کشی نیز همان روز انجام خواهد شد.

حاجی آبادی ادامه داد: اکثر تیم های شرکت کننده در این مسابقات از استان گلستان هستند، اما چند تیم از استان های خراسان شمالی و مازندران نیز برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده اند.

به گفته وی، ثبت نام 200 تیم تا این لحظه نشان دهنده علاقه مندی مردم به این ورزش است و بنا داریم این رشته را به نام گرگان ثبت کنیم.

***

بر اساس اعلام اداره ورزش و جوانان کردکوی، سیدفاطمه حسینی شریفی بازیکن این شهرستان برای اعزام به مسابقات سوچی روسیه به اردوی تیم ملی زیر 19 سال بانوان دعوت شده است.

***

با درخشش ورزشکار شهرستان کردکوی در مسابقات قهرمانی برترین های کشور در رشته پرتاب چکش، پژمان قلعه نوئی در کنار برادران صمیمی (محمد و محمود) برای آمادگی بیشتر و کسب سهمیه المپیک (ریو برزیل) از تاریخ 15 بهمن به مدت سه ماه به اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی که در کشور مجارستان برپا می شود اعزام خواهد شد.

***

مجمع انتخاباتی ریاست هیات جودو گلستان در گرگان برگزار و رحمان تقوی تنها کاندیدای احراز این سمت با کسب 14 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

تقوی که حدود پنج ماه قبل با استعفای مهدی صغیری به عنوان سرپرست هیات جودو استان گلستان معرفی شده بود تمامی 14 رای اعضای مجمع که در انتخابات حضور داشتند را کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مجمع اظهار کرد: تعداد ورزشکاران حرفه ای جودو در مقایسه با استعداد و پتانسیل های فنی آن اندک و نیازمند برنامه ریزی هر چه بیشتر برای توسعه کمی و کیفی است.

بهمن طیبی افزود: رفع کمبودها، نارسایی ها و مشکلات جودو به تنهایی امکان پذیر نیست و همه کسانی که دل در گرو توسعه این رشته دارند باید برای حل معضلات آن پیشقدم شوند.

***

دومین دوره مسابقات فوتسال جام روستاهای استان گلستان به میزبانی گرگان در روستای 'زنگیان' به پایان رسید.

در این مسابقات 6 تیم طی دو روز در سالن ورزشی شهدای زنگیان به رقابت پرداختند که در پایان تیم های بهار، جوانان شهدای زنگیان و جوانان پدیده غرب به ترتیب در رده های اول تا سوم جای گرفتند.

در پایان مسابقات از تلاش هیات ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی گرگان و دهیاری روستای زنگیان، بازیکنان و عوامل اجرایی با اهدای جوایز و لوح تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار