حضور فرهاد قائمی در لیگ جهانی والیبال، درخشش کشتی گیران در تیم ملی آلیش، داور گلستانی نماینده فدراسیون فوتبال در رقابت های ساحلی لیگ برتر و پیروزی های نماینده استان در فوتسال لیگ دسته سوم

اخبار ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان 24، فرهاد قائمی بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در دیدار امروز مقابل آمریکا در لیگ جهانی 2015 به همراه چند چهره خوب تیم، درخشش خوبی داشت. 

در دومین مسابقه رفت لیگ برتر والیبال جهان صبح امروز تیم والیبال ایران در بازی دوم با آمریکا با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد.

دریافت کننده گلستانی تیم ملی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال قبل از بازی با آمریکا گفت: ورزش حرفه ای به گونه ای است که نمی توان نتایج عملکرد تیم ها را پیش بینی کرد و اگر کسی این کار را انجام دهد غیرحرفه ای است.

فرهاد قائمی درباره شرایط اردو و تمرینات بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال گفت: شرایط خوبی بر اردو حاکم است و بازیکنان با انگیزه تمرینات را پیگیری می کنند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال یکی از دلایل موفقیت والیبال ایران در چند سال گذشته را همدلی بازیکنان دانست و گفت: ارتباطات بازیکنان با یکدیگر و بازیکنان با کادر فنی بسیار خوب است و اگر دلخوری و یا ناراحتی از یکدیگر داشته باشند، در دل نمی ماند و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می شود.

وی حریفان ایران در لیگ جهانی والیبال را قهرمانان نامید و گفت: در گروه سختی قرار داریم که تنها تیم ایران قهرمان نیست روسیه قهرمان المپیک 2012 است، آمریکا قهرمان لیگ جهانی 2014 و لهستان هم قهرمان جهان در سال 2014 است بنابر این رقابت های سختی خواهیم داشت و اگر بخواهیم نتایج این دیدارها را پیش بینی کنیم کار غیرحرفه ای انجام داده ایم.

لیگ جهانی سال 2015 از هشتم خرداد در سه سطح و با حضور 32 تیم آغاز شده که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک با تیم های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال دو دیدار با آمریکا برگزار کرد که در هر دو مسابقه سه بر یک مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

ملی پوشان کشورمان در هفته چهارم لیگ جهانی در دو مسابقه به مصاف لهستان قهرمان سال 2014 جهان می روند.

***

نائب رییس هیات کشتی گلستان از درخشش کشتی گیران استان در اردوی تیم ملی کشتی با کمربند (آلیش) خبر داد. 

ملاح درباره عملکرد کشتی گیران مرد گلستانی گفت: در وزن 60 کیلوگرم حمید بهرامی و اسماعیل میرزایی به ترتیب عناوین دوم و چهارم را کسب کردند.

وی افزود: در وزن 80 کیلوگرم نیز یعقوب کر توانست با شکست رقبای خود به عنوان نخست این وزن دست پیدا کند.

وی به اوزان دیگر اشاره و بیان کرد: در وزن یکصد کیلوگرم عبداله ایری نفر اول این وزن لقب گرفت و در وزن 90 کیلوگرم رامین گری به عنوان چهارم دست یافت.

نائب رییس هیات کشتی گلستان درباره آخرین وزن بخش مردان گفت: در وزن بالای یکصد کیلوگرم نیز عظیم خواجه زاده تراج به عنوان دوم دست پیدا کرد.

ملاح همچنین از کسب دو عنوان توسط آلیش بازان زن خبر داد و اظهار کرد: شهین البرزی در وزن 75 کیلوگرم و زهرا نظری سرابی در وزن 60 کیلوگرم به ترتیب عناوین سوم و پنجم را به نام خود ثبت کردند.

ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ اردوی ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﮐﺸﺘﯽ با کمربند (آلیش) ﺩﺭ ﺩﻭ ﺑﺨﺶ ﺯﻧﺎﻥ ﻭ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺩﺭ خانه شماره 2 کشتی ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺷﺪ.

ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻓﻌﺎﻝ ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﮐﺸﺘﯽ ﺑﺎ ﮐﻤﺮﺑﻨﺪ ﺁﻟﯿﺶ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺍﺯ ﮐﺸﺘﯽ ﮔﯿﺮﺍﻥ ﻣﺮﺩ ﻭ ﺯﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻋﻀﻮ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺩﺭ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺩاشته اند.

***

جبار سخندان داور باتجربه و مربی فوتبال استان گلستان و شهرستان ترکمن به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال در رقابت های لیگ برتر ساحلی کشور حضور خواهد داشت.

بنا به اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، سخندان به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال کشور برای مسابقه بین تیم های خزر رودسر و زینت نوشهر از سری مسابقات لیگ برتر ساحلی که 16 خرداد جاری در ورزشگاه آزادی رودسر برگزار می گردد اعزام می شود.

***

تیم فوتسال شرکت بازرگانی پویاگستر ترکمن نماینده استان گلستان در مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور برابر حریفان خود به پیروزی رسید.

این تیم در بازی نخست به مصاف تیم دانشگاه آستانه اشرفیه رفت و توانست 1 بر صفر پیروز میدان شود.

در بازی دوم نیز تیم پویاگستر ترکمن در برابر میزبان مسابقات مجتمع دانشگاهی شمال آمل قرار گرفت و توانست در یک بازی حساب شده و سخت با تلاش بازیکنان و مربیان خود 4 بر 3 حریف قدرتمند خود را شکست دهد و در یک قدمی صعود به مرحله سوم مسابقات قرار گیرد.

تیم فوتسال شرکت بازرگانی پویاگستر ترکمن امروز دوشنبه در بازی آخر خود به مصاف تیم اردبیل خواهد رفت.

ارسال نظر

آخرین اخبار