اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان امشب با حضور در تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان از عملکرد خوب این تیم در دو بازی گذشته تقدیر کردند.

تقدیر شهرداری و شورای شهر از بسکتبال شهرداری گرگان + تصاویر

امشب در حاشیه برگزاری جلسه تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اعضای شورای اسلامی و شهردار گرگان با حضور در محل تمرین تیم، ضمن حمایت از تمامی اعضای بازیکنان و کادر فنی تیم با اهدای هدیه از آنها تقدیر کردند.

به گزارش گلستان 24، شهردار گرگان به عنوان مدیرعامل تیم و همچنین دیگر اعضای حاضر در این دیدار، از عملکرد تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مقابل تیم مهرام تهران که منجر به پیروزی گرگان شد تقدیر کرده و حتی باخت تیم در مقابل تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام را برد تلقی کرده و عنوان کردند که از ارزش‎های تیم و بازیکنان چیزی کم نشده است.

همچنین اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از عملکرد بازیکنانش تقدیر کرد و حضور مسئولان تیم در بین بازیکنان و کادر فنی را مایه دلگرمی دانسته و از حمایت‎های شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان تشکر کرد.

البته این حضور غایبانی را هم به همراه داشت و اعضایی از شورای اسلامی شهر گرگان همانند محمدابراهیم جرجانی، محمدرضا سبطی، حسین ربیعی، علی کلاتی، مهران فدوی و زهرا نورا که در برخی از محافل غیررسمی از برخی از این اعضاء به عنوان مخالفان عملکرد شهردار گرگان یاد می‎شود از نکات برجسته بود.

حضور غریب به 100 هوادار تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تقدیر و تشویق از بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان از نکات دیگر این جلسه تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان بود.

بر اساس این گزارش تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دو بازی گذشته خود در توانست در گرگان تیم قدرتمند بسکتبال مهرام تهران را که مدعی قهرمانی این دوره از مسابقات نیز محسوب می‎شود شکست دهد و در بازی گذشته خود در برابر تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با اختلاف بسیار نزدیک و در وقت اضافه نتیجه را به حریف واگذار کند.

هرچند که این تیم در فصل جاری نتوانست در کسب امتیاز و نتایج نهایی موفقیت‎های خوبی را کسب کند اما بازی بسیار زیبای این تیم در دو بازی گذشته در برابر مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام توانست تا حدودی رضایت هواداران و مسئولان تیم را جلب کند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان فردا در گرگان به مصاف تیم بسکتبال ثامن مشهد خواهد رفت.

این بازی عصر فردا ساعت 16 در سالن امام خمینی مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می‎شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار