سالی که نکوست از بهارش پیداست

ورزشکاران گنبدی سال ۹۵ را با حضور جدی در عرصه‌های بین المللی و افتخارآفرینی آغاز کرده‌اند. زهرا دانای طوس، آرش خرمالی، اسماعیل ارمشی، فرهاد قائمی، میکائیل تاجر و سردار آزمون شش چهره بین المللی ورزش گنبدکاووس در بهار امسال هستند.

شروع طوفانی ورزشکاران گنبدی در سال المپیک و پارالمپیک

به گزارش گلستان24، ورزشکاران گنبدی سال ۹۵ را با حضور جدی در عرصه‌های بین المللی و افتخارآفرینی آغاز کرده‌اند.

آرش خرمالی و زهرا دانای طوس نخستین ورزشکاران گلستانی بودند که در سال ۹۵ کسب افتخار کردند. مردان والیبال نشسته ایران طلایی شدند و بانوان با نمایشی قابل قبول عنوان پنجمی رقابت‌های جام بین قاره‌ای در کشور چین را به دست آوردند.

ورزشکاران گنبدی

اسماعیلی ارمشی پدیده نوظهور بوکس ایران، دیگر ورزشکار گنبدی ست که تعطیلات نوروز را در چین می‌گذراند. او امروز در نخستین دیدارش در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف بوکسوری از قرقیزستان می‌رود.

سردار آزمون جوان آینده دار فوتبال ایران هم که با به ثمر رساندن پنجمین گل خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در برابر هند در صدر جدول گلزنان این مسابقات قرار دارد، خود را برای دیدار حساس دور مقدماتی برابر عمان آماده می‌کند.

فرهاد قائمی و میکائیل تاجر هم دو سروقامت مهد والیبال ایران هستند که از امروز تمرینات فشرده خود را برای موفقیت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو آغاز خواهند کرد.

سالی که نکوست، از بهارش پیداست؛ امیدواریم در این سال بیش از پیش شاهد موفقیت‌های متوالی ورزشکاران ایران اسلامی و کهن دیار جرجان و شهرستان گنبدکاووس باشیم و خبرهای خوشی از درخشش ورزشکاران گنبدی بشنویم.

منبع: سلام گنبد

ارسال نظر

آخرین اخبار