مهرداد اولادی بازیکن شماره 77 تیم ملوان سه شنبه هفته گذشته در تهران دچار ایست قلبی شد و دار فانی را وداع گفت!

قرارداد اولادی با ملوان چقدر بود؟ +عکس

به گزارش گلستان24،مهرداد اولادیکه در تیم های پرسپولیس و استقلال بازی کرده بود و روزهای خوبی در الشباب داشت و تلاش می کرد دوباره به تیم ملی برگردد! این فصل در حالی با تیم ملوان قرارداد بست که دستمزد او 25 میلیون تومان تعیین شده بود! قراردادی که شاید برای بازیکنان تیم های دسته اولی هم خیلی قابل قبول نباشد!


مهرداد در بازگشت از الشباب با تیم پرسپولیس 700 میلیون تومان قرارداد بست که در زمان خود عدد قابل توجهی بود و هنوز هم هست! مهرداد در روزهای حیات یکی از بزرگترین اشتباهات خود را عقد قرارداد با تیم استقلال عنوان کرد! هر چند با این نیت استقلالی شد که با ارایه بازی های خوب در ترکیب این تیم بار دیگر نگاه کی روش را به خود جلب کند. البته او گفته بود پیش از عقد قرارداد با استقلال خواهان حضور دوباره در پرسپولیس بود که علی دایی قبول نکرد!

به هر صورت مهرداد در سال های اخیر نزول پر سرعتی در فوتبال ایران داشت و در نهایت برای بازی دوباره در لیگ برتر مجبور به عقد قرارداد 25 میلیون تومانی با تیم ملوان داشت. این نشان می دهد بازیکن همان طور که به سرعت پله های پیشرفت را طی می کند اگر مراقب خود نباشد و انتخاب های اشتباه داشته باشد به سرعت پائین می آید.

 
قرارداد اولادی با ملوان چقدر بود؟ +عکس

مهرداد یکی از جوان های خوب فوتبال ما بود که خیلی بیشتر از این ها می توانست پیشرفت کند و به آنچه که استحقاقش را داشت، نرسید. هر چند در این بین کسی قابل سرزنش نیست. روحش شاد و یادش گرامی.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر

آخرین اخبار