رئیس هیئت انجمن های ورزشی گلستان:

رئیس هیئت انجمن های ورزشی گلستان از قهرمانی تیم بندرگز الف در مسابقات تگ راگبی دختران جام عفاف کشور خبر داد.

تیم «بندرگز الف» قهرمان مسابقات تگ راگبی جام عفاف کشور شد

به گزارش گلستان24، منصور دمیرچی اظهار کرد: مسابقات پنج جانبه تگ راگبی دختران زیر ۱۶ سال پنجشنبه با همکاری انجمن راگبی و کمیته تگ راگبی و به میزبانی تهران در ورزشگاه تختی برگزار شد.

دمیرچی افزود: تیم ها به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم های بندر گز الف، ستارگان تهران و بندر گز ب به مقام های اول تا سوم دست یافتند و تیم های محفل نو و آفرینش از استان البرز به مقام های چهارم و پنجم رسیدند.

وی گفت: مهدی حسنعلی رییس کمیته تگ راگبی ایران، مجید سلامی رییس کمیته راگبی استان تهران و حمید شریفی از پیشکسوتان راگبی از نزدیک شاهد برگزاری این رقابتها بودند.

به گفته وی، آیناز دماوندی مربیگری تیم های نماینده استان گلستان، زهرا سلیم نژاد مربیگری تیم ستارگان تهران و خانم سلگی مربیگری تیم های البرزی را بر عهده داشتند.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی گلستان اظهار کرد: همچنین برای آمادگی هرچه بیشتر داوران تگ راگبی پیش از شروع مسابقات، بازآموزی قوانین داوری توسط زهرا نوری برای ۷ داور حاضر از استانهای تهران، البرز و گلستان برگزار شد.

دمیرچی بیان کرد: شیدا داداشی و هانیه مکی از استان گلستان، سمانه زمانی و فاطمه فلاح مراد از تهران، سحر جانعلی، ناهید بیارجمندی و زهراسلیم نژاد از استان البرز داوران حاضر در این مسابقات بودند.

به گفته وی، در پایان مسابقات به تیم های برتر توپ راگبی به عنوان هدیه اهدا شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار