تیم والیبال استان گلستان در مسابقات قهرمانی کشور والیبال دانش آموزی مقطع متوسطه اول که در اراک برگزار شد، با غلبه بر حریفان خود، به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

گلستان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزی کشور در مقطع متوسطه اول شد

به گزارش گلستان24، مربی تیم والیبال دانش آموزی گلستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 9 نفر از 12 بازیکن از جمله اعضای اصلی تیم به همراه مربی و سرپرست از شهرستان گنبدکاووس هستند و در واقع این شهرستان به نمایندگی از استان گلستان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده است.

حامد توکلی افزود: مرحله نهایی مسابقات والیبال دانش آموزی قهرمانی کشور در مقطع متوسطه اول با حضور 29 تیم در اراک برگزار شد و تیم استان گلستان، روز گذشته ( سه شنبه) در دیدار نهایی موفق شد با نتیجه دو بریک تیم استان مرکزی را به عنوان میزبان مسابقات را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.

وی افزود: این مسابقات از پنجشنبه هفته گذشته در هشت گروه آغاز شد و با صعود دوتیم از هر گروه ، 16 تیم به مرحله بعدی و هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند و در نهایت چهار تیم گلستان، مرکزی،گیلان و تهران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گفته توکلی، در دیدار نهایی تیم تیم استان گلستان با نتیجه دو بر یک تیم مرکزی را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه قهرمانی تیم استان گلستان با زحمات دانش آموزان، مربی و سرپرست گنبدی تیم و نیز حمایت های مدرسه ملانفس این شهرستان حاصل شده است، این قهرمانی را به تمامی اعضای تیم، خانواده های آنان و مردم شهرستان تبریک گفت.

علیرضا حسین زاده با تقدیر از آقایان حامد توکلی مربی، دکتر جمال بایرام ایگدر سرپرست تیم و عبدالقادر ظفر مدیر مدرسه ملانفس گنبدکاووس به عنوان حمایت کننده تیم، گفت: تلاش های 9 بازیکن گنبدی تیم والیبال مقطع متوسطه اول گلستان که اعضای اصلی تیم را نیز تشکیل می دهند، نیز قابل تقدیر است.

به گفته مربی تیم والیبال دانش آموزی گلستان در مقطع متوسطه اول، تمامی اعضای این تیم به غیر از سه بازیکن (دو نفر از بندر ترکمن و یک نفر ازگمیشان ) از شهرستان گنبدکاووس هستند و مدرسه ملانفس به عنوان مدرسه قهرمان این مسابقات محسوب می شود.


منبع: ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار