کارشناس داوری فوتبال گفت: «خوب است من بیایم به قلعه نویی بگویم اگر این بازیکن را رد نمی کردی بهتر بود یا فلان حرف را نباید در رختکن نمی زدی.»

پاسخ تند محمد فنایی به امیر قلعه نویی

به گزارش گلستان 24، محمد فنایی درباره اظهارات امیر قلعه نویی پیرامون کارشناسی او در برنامه 90 اظهار داشت: «واقعا دلم می خواهد پاسخ قلعه نویی را ندهم چون یک بار درباره او صحبت کردم و دیگر لازم نمی دانم به این بحث ورود کنم. فکر می کنم مردم بهترین قاضی هستند و می توانند نظر بدهند. قلعه نویی هم حرفی زده است زده باشد، ایرادی ندارد او خودش را خالی کرده است.»

وی ادامه داد: «رییس کمیته داوران گفته است من از داورم به دلیل این اشتباه ناراحتم و زمین و زمان این حرف را زده اند که گل پیکان سالم بود به جز قلعه نویی و دوستانش! من هم به حکم وظیفه نظرم را در آن صحنه بیان کردم حالا چون خوش آمد دوستان نیست بیایم حرفی که فکر می کنم واقعیت است را بیان نکنم؟»

فنایی در ادامه توضیح داد: «در بررسی صورت گرفته در برنامه 90 مشخص شد که توپ به طور کامل در مالکیت طالب لو قرار نگرفته بود و بنابراین هنوز می گویم ادعای قلعه نویی در این باره که دروازه بان استقلال توپ را به طور کامل از آن خود کرده است واقعیت ندارد.»

کارشناس برنامه 90 دوشنبه شب اخیر خاطرنشان کرد: «فکر می کنم قلعه نویی به عنوان یک پیشکسوت باید بداند هر کسی در فوتبال جایگاه خاص خودش را دارد. خیلی جالب است که او الان کارشناسی داوری می کند و جای کارشناس داوری هم می نشیند. خوب است من بیایم به قلعه نویی بگویم اگر این بازیکن را رد نمی کردی بهتر بود یا فلان حرف را نباید در رختکن می زدی. ما به این بحث ها وارد نمی شویم چون جایگاه مان داوری است.»

فنایی افزود: «قطعا 30 میلیون هوادار استقلال هم قابل احترام هستند. آنها به طور حتم فوتبال را خوب می دانند و قوانین داوری را هم بلدند من وظیفه ای دارم و بر اساس آن وظیفه قدم برمی دارم. بازی های بزرگ دنیا هم رفته ام اما با این وجود همیشه گفته ام نظر من نظر من است و هرگز حرفم را بدون نقص و ایراد نمی دانم. من چه پدر کشتگی با استقلال دارم که بخواهم غرض ورزانه صحبت کنم.»

انتهای پیام/تماشا 24

ارسال نظر

آخرین اخبار