قهرمانان کاراته شهرستان گالیکش که در قالب تیم گلستان مقام نایب قهرمانی سبک گوجوریو کن بوکان را به دست آورده بودند، روز شنبه با استقبال همشهریان خود وارد گالیکش در شرق استان گلستان شدند.

استقبال شهروندان از کاراته کاهای قهرمان گالیکش

به گزارش گلستان24، در آیین استقبال از این ورزشکاران علاوه بر شهروندان ورزشدوست گالیکش، اعضای شورای شهر و روستاها، روسای ادارات بهزیستی و ورزش وجوانان وخانواده های ورزشکاران حضور داشتند.

حسین نصیری رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان گالیکش در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: کاراته کاهای گالیکشی که درقالب تیم استان گلستان شرکت کرده بودند از 9 مدال طلای این استان، 6 مدال طلا به همراه یک نقره و یک برنز را کسب کردند.

وی با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی تیم گلستان در این مسابقات گفت: در این مسابقات 800 کاراته کا از کل کشور در بابلسر استان مازندران به رقابت پرداختند.

وی گفت: در نتیجه تیمی این مسابقات استان مازندران اول و گلستان دوم شد و تیم های تهران و خراسان رضوی نیز مشترکا سوم شدند.

علی اکبر بارانی رئیس هیات کاراته شهرستان گالیکش و مربی کاراته کاهای این شهرستان در مسابقات مذکور گفت: گالیکش از شهرستان های سرآمد در ورزش کاراته در استان گلستان محسوب می شود.

وی افزود: این شهرستان 80 کاراته کای سازماندهی شده دارد که از این تعداد 25 ورزشکار دارای عناوین جهانی و کشوری هستند.

شهرستان گالیکش با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و ورزشکاران کاراته کای این شهرستان در چهار باشگاه که یکی از آنها مختص بانوان است، به فراگیری این رشته رزمی مشغول هستند.


انتهای پیام/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار