حواشی بازی نساجی و خونه‌به‌خونه ؛

برخی تماشاگرنماها بعد از به ثمر رساندن گل تساوی خونه‌به‌خونه به سمت هواداران نساجی آمدند و بعد از پاره شدن فنس به دلیل ازدحام جمعیت آغازگر درگیری بودند و پلیس نیز برای آرام کردن جو اسپری فلفل و گاز اشک‌آور زد و .....

دربی خونین مازندران نیمه تمام ماند !

برخی تماشاگرنماها بعد از به ثمر رساندن گل تساوی خونه‌به‌خونه به سمت هواداران نساجی آمدند و بعد از پاره شدن فنس به دلیل ازدحام جمعیت آغازگر درگیری بودند و پلیس نیز برای آرام کردن جو اسپری فلفل و گاز اشک‌آور زد و همین امر سبب شد چندتن از هواداران تیم نساجی بیهوش شوند.

به گزارش گلستان24، نیمه نخست بازی دو تیم نساجی و خونه‌به‌خونه مازندران با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و گویا این نتیجه به مذاق برخی هواداران بابلی خوش نیامد و دقایقی مانده به پایان بازی در نیمه نخست، با پرتاپ سنگ و صندلی از مهمانان قائم‌شهری خود پذیرایی کردند.

برخی از تماشاگرنماها بعد از به ثمر رساندن گل تساوی خونه‌به‌خونه به سمت هواداران نساجی آمدند و بعد از پاره شدن فنس به دلیل ازدحام جمعیت آغازگر درگیری بودند و پلیس نیز برای آرام کردن جو ورزشگاه مجبور شد از اسپری فلفل و گاز اشک‌آور استفاده کند و همین امر سبب شد چندتن از هواداران تیم نساجی بیهوش شوند.

می‌توان گفت فاجعه‌ای در استادیوم غیر استاندارد شهدای 7 تیر بابل رخ داد چرا که این ورزشگاه امکانات اولیه برای برگزاری بازی با این حساسیت را ندارد.

بعد از کش مکش‌های فراوان یگان ویژه وارد استادیوم شد ولی بازیکنان نساجی اعلام کردند با شرایط موجود حاضر به ادامه بازی نیستند.

نکته جالب این است که دوربین‌های خبرنگاران و رسانه‌های کشوری ضبط شد و اجازه فیلم‌برداری از این اتفاقات نیز داده نشد.

 حدود 30 دقیقه پیش باید نیمه دوم دیدار بین دو تیم نساجی مازندران و خونه‌به‌خونه آغاز می‌شد که به دلیل این درگیری بازی متوقف شده  است.

این مسابقه سرانجام با تصمیم مسؤولان لغو شد تا بازی دو تیم هم استانی سرنوشت تلخی داشته باشدو نیمه تمام ماند ./ فارس

 

 

اتفاقات ناخوشایند در ورزشگاه هفت تیر بابل + تصاویر اتفاقات ناخوشایند در ورزشگاه هفت تیر بابل + تصاویر    

 

ارسال نظر

آخرین اخبار