سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان:هواداران ما را تنها نگذارند

سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان با بیان اینکه در دیدار مقابل مهرام از پیش باخته نیستیم، از هواداران گرگانی خواست تا تیم شهرشان را تنها نگذارند.

مقابل مهرام از پیش باخته نیستیم
به گزارش گلستان24، صالح مخدومی در خصوص دیدار فینال رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال بین تیم‌های قطران کاوه گرگان و مهرام تهران، اظهار کرد: دیدار رفت فینال سه شنبه به میزبانی ما در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‌شود و این در حالی است که در فاصله دو روز مانده به دیدار فینال، سالن مسابقه تغییر کرد.

وی افزود: تمرینات این فصل ما در خانه بسکتبال گرگان انجام شد و ما تمرینات کمی در سالن امام خمینی (ره) داشتیم و بسیاری از بازیکنان ما تا به حال در این سالن بازی نکرده‌اند.

صادق زاده تنها مصدوم تیم است

سرمربی تیم بسکتبال قطران کاوه گرگان با اشاره به شرایط بازیکنان مصدوم تیمش، خاطرنشان کرد: کامیار صادق زاده آسیب دیدگی دارد که نمی‌خواهیم ریسک کنیم و به او میدان بدهیم، اما حسین گلبینی که امسال نتوانست بازی کند برای این دیدار آماده است.

مخدومی تصریح کرد: تیم مهرام بسیار قدرتمند است و علی آرزومندی را به عنوان سرمربی و صمد نیکخواه بهرامی را به عنوان کاپیتان در اختیار دارد و ترکیب تیمش بازیکنان چند سال اخیر تیم ملی بسکتبال جوانان هستند.

وی ادامه داد: ما از ابتدای لیگ پله به پله برای کسب موفقیت تلاش کردیم و در دیدار مقابل تیم قدرتمند مهرام هم از پیش باخته نیستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

صالح مخدومی

وی بیان کرد: تماشاگران گرگانی از همان ابتدای فصل تیم ما را حمایت کردند و از آنها می‌خواهیم تا تیم شهرشان را در دیدار فینال هم تنها نگذارند.

 دیدار رفت فینال رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های قطران کاوه گرگان و مهرام تهران، سه شنبه ۱۲ اردیبهشت راس ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‌شود.

دیدار برگشت بین این دو تیم شنبه ۱۶ اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد و در صورت تساوی، دیدار سوم هم یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار