پرداخت نکردن سه سال مالیات سبب شد تا دادگاه عالی اسپانیا، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونا را به 21 ماه حبس محکوم کند.

مسی به 21 ماه حبس محکوم شد

به گزارش گلستان 24، تارنمای انگلیسی سان، «لیونل مسی» دارنده پنج توپ طلای جهان به دلیل پرداخت نکردن مبلغ سه میلیون و 500 هزار پوند مالیات سال های 2007 الی 2009 به 21 ماه حبس محکوم شد. «خورخه مسی» پدر این ستاره که مدیر برنامه های وی نیز هست، نیز به 15 ماه حبس محکوم شد.

دادگاه اسپانیا این حکم را قطعی و لازم الاجرا دانست تا بهترین بازیکن فوتبال جهان با خطر سپری کردن 21 ماه از عمرش، پشت میله های زندان روبرو شود.این در حالی است که وی باید یک میلیون و 700 هزار پوند جریمه هم بپردازد.
فرار مالیاتی بازیکنان منطقه آمریکای جنوبی در فوتبال اروپا و به خصوص اسپانیا مساله ای فراگیر است و اکنون «نیمار» مهاجم نامدار برزیلی و «خاویر ماسچرانو» مدافع باتجربه آرژانتینی که هم تیمی «مسی» در بارسلونا هستند نیز به فرار مالیاتی متهم شده اند.
«لیونل مسی» در فصل جاری فوتبال باشگاه های اسپانیا که به تازگی با قهرمانی رئال مادرید پایان یافت با 37 گل به عنوان آقای گلی دست یافت، اما تیمش در نهایت به نایب قهرمانی بسنده کرد.
تیم فوتبال بارسلونا روز یکشنبه - هفتم خرداد ماه- در فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف آلاوز می رود./ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار