با پایان یافتن مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور در گروه چهارم، تیم های ملوان بندرگز و موج گناوه به مرحله دوم این مسابقات راه یافتند.

معرفی تیم های صعود کننده به مرحله دوم فوتبال ساحلی امیدهای کشور

به گزارش گلستان 24،در پنجمین و آخرین روز این مرحله از رقابت ها پیش از ظهر سه شنبه 2 دیدار برگزار شد که موج گناوه و ملوان بندرگز در برابر حریفان خود به برتری رسیدند و جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.
در نخستین دیدار تیم موج گناوه توانست با نتیجه 4 بر 3 در برابر تیم اتصالات پلیمری تیران اصفهان به برتری دست یابد و
در بازی دوم ملوان بندرگزدر یک بازی پر گل با نتیجه 8 بر 2 تیم شهید جهان نژادیان آبادان را مغلوب کرد.
در پایان دور مقدماتی رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر امیدهای کشور که از روز جمعه گذشته در گروه چهارم به میزبانی شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان آغاز شده بود، تیم ملوان میزبان این رقابت ها با انجام 4 بازی و کسب 4 برد، بدون باخت و مجموع 12 امتیاز قهرمان این مرحله شد و تیم موج گناوه با همین تعداد بازی و کسب 3 برد و یک باخت و مجموع 9 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.
تیم های اتصالات پلیمری تیران اصفهان، شهید جهان نژادیان آبادان و وحدت چمران ماهشهر نیز سه تیم دیگر حاضر در رقابت های این گروه به ترتیب سوم تا چهارم شدند.
تیم های اول و دوم این گروه به مرحله دوم رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر امیدهای کشور راه یافتند.
مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر امیدهای کشور با حضور 27 تیم در پنج گروه برگزار شد و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعدی صعود نمودند.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار