نماینده بسکتبال گرگان در مقابل تیم نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال نتیجه را واگذار کرد.

باخت نمایندگان گرگان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گلستان24؛ از هفته نخست رقابت های لیگ برتر بسکتبال عصر دوشنبه تیم های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری تیم جنوبی به پایان رسید.

این بازی که در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد در پایان با نتیجه ۷۶ بر ۷۱ به سود تیم میهمان خاتمه یافت تا نماینده بسکتبال گرگان فصل جدید مسابقات را با شکست خانگی آغاز کند.

نفت آبادان کوارترهای اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۱ بر ۱۷ و ۱۷ بر ۱۶ پیروز شد و کوارتر دوم با حساب ۲۰ بر ۱۳ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

سید زمان حسینی سرمربی تیم شهرداری بازیکنانش را با ترکیب ابتدایی سعید صالحی، محمد شهریان، عدنان دورقی، سامان طاهرپور و مسعود سلیمانی به زمین فرستاد و شاگردان هماد سامری در تیم نفت با ترکیب فرید اصلانی، محمد حسن زاده، آرمان زنگنه، محمد جمشیدی و استیو برت پای به میدان گذاشتند.

بسکتبال شهرداری گرگان

محمدرضا صالحیان به همراه مصطفی شریعتی و مهران کیش قضاوت و حمید خمجانی نظارت بازی را بر عهده داشتند.

محمد جمشیدی با کسب ۲۴ امتیاز امتیازآورترین بازیکن میدان و مسعود سلیمانی با کسب ۲۱ امتیاز امتیازآورترین بازیکن تیم شهرداری لقب گرفتند. تیم پالایش نفت آبادان فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافته است.

دیدار تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و لوله ا.اس شیراز

در بازی دیگر، تیم یس آل گرگان در بندرامام با نتیجه ۱۰۸ بر ۵۸ مغلوب تیم پتروشیمی، قهرمان فصل گذشته شد تا هر دو نماینده گرگان با ناکامی هفته نخست را پشت سر بگذارند.

گرگان برای نخستین بار با دوتیم بسکتبال در لیگ برتر شرکت کرده است.

تیم شهرداری گرگان در هفته دوم مسابقات عصر پنجشنبه در زمین تیم پدافند رعد خوزستان به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار