مدیرعامل باشگاه سایپا تأکید کرد که تیمش اگر از اشتباه داوران متضرر نمی‌شد، الان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود.

درویش: داوران ۸ امتیازمان را نمی‌گرفتند الان در یک‌قدمی پرسپولیس بودیم

به گزارش گلستان 24؛ رضا درویش درباره پیروزی یک بر صفر سایپا مقابل پیکان، اظهار داشت: ما در این بازی هفت هشت بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. پنج شش نفر نیز آسیب دیدند و چهار نفر هم کارشان به جراحی کشیده است و اخباری هم کتفش آسیب دیده بود. با توجه به اینکه دایی عادت دارد با بازیکن جوان کار کند، چند هفته‌ای می‌شود که با بازیکنان جوان تیم را به میدان می‌فرستد.

وی در ادامه افزود: دیدار مقابل پیکان جزو معدود بازی‌هایی بود که تیم مقابل فقط یک خطر روی دروازه ما ایجاد کرد و بازی کلاً در دست سایپا بود. به‌هرحال خوشحالم که با یک نتیجه خوب نیم‌فصل برای ما تمام شد. حالا منتظریم که آقای دایی فردا (شنبه) لیست خود را اعلام کند و سپس براساس آن وارد نقل‌وانتقالات شویم. امیدوارم به عملکرد خوب‌مان در نیم‌فصل دوم هم ادامه بدهیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در نیم‌فصل نخست لیگ برتر را راضی‌کننده دانست و یادآور شد: در کل تیم ما در نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی انجام داد و نتایج خوبی هم گرفت. با اذعان خیلی از کارشناسان، داوران هشت امتیاز از ما گرفتند، البته این سوای پنالتی است که در روز پیروزی‌ مقابل سیاه‌جامگان گرفته نشد.

وی تصریح کرد: در بازی با پرسپولیس، بازیکن آنها پرتاب اوت را هشت متر جلوتر انداخت و همان توپ به گل تبدیل شد. شاید اگر آن توپ گل نمی‌شد جریان آن بازی طور دیگری رقم می‌خورد. در کل اگر اشتباهات داوری  نبود، می‌توانستیم الان در یک‌قدمی پرسپولیس به‌عنوان تیم دوم جدول باشیم. این نشان می‌دهد که سایپا از لحاظ فوتبالی خوب کار کرده، اما در برخی از دیدارها از داوری متضرر شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار