رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گرگان خبر داد

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گرگان گفت: در تلاش هستیم تا پیست دوم مختص رشته‌های خاکی (آفرود) را در مجموعه ورزشی کریم‌آباد (شهدای گلستان) احداث کنیم که تلاش ما بر این است این پیست تا پایان سال افتتاح شود.

فعالیت 180 ورزشکار بیمه شده در هیات اتومبیلرانی گرگان/ افتتاح پیست آفرود در گرگان تا پایان سال

به گزارش گلستان 24  ؛ مرتضی عباسی  در خصوص انتقادهای مطرح شده درباره عدم استفاده دائم از پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در مجموعه ورزشی شهدای گلستان، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در رشته‌های موتور اسپرت وجود دارد این است که هزینه بسیار بالایی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به حمایت صفر از سوی اسپانسرها و حمایت مالی حداقلی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و در برخی اوقات حمایت شهرداری‌ها و هزینه بالای این رشته ورزشی به طور طبیعی افراد کمتری به سمت این رشته ورزشی می‌آیند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گرگان گفت: حداقل هزینه‌ای که هر ورزشکار در هر جلسه تمرین و یا مسابقه متحمل می‌شود دو جفت لاستیک است که در خوش‌بینانه‌ترین حالت 400 هزار تومان هزینه دارد که اگر قرار باشد هر ورزشکار به صورت مستمر در تمرینات و مسابقات حاضر شود هزینه بسیار بالایی را متحمل می‌شود.

عباسی بیان کرد: نکته مهم در خصوص پیست موتورسواری و اتومبیلرانی مجموعه ورزشی شهرداری گلستان این است که استفاده از پیست برای تمامی علاقه‌مندان رایگان است.

وی افزود: هر فرد علاقه‌مند که می‌خواهد از پیست استفاده کند باید به همراه مدارک شناسایی به دفتر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گرگان واقع در مجموعه ورزشی آزادی گرگان مراجعه کرده و با نظارت مربی هیات در پیست تمرین کند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گرگان با اشاره به اینکه تلاش ما این است ورزشکاران در این رشته ورزشی به صورت رایگان بیمه ورزشی شوند، تصریح کرد: در بسیاری از پیست‌های مشابه همانند تهران و مشهد برای هر ساعت تمرین حداقل 12 هزار تومان دریافت می‌شود اما استفاده از پیست گرگان رایگان است.

عباسی بیان کرد: در شمال کشور جایگاه اختصاصی موتورسواری و اتومبیلرانی آسفالت نداریم و این پیست تنها پیست اختصاصی و رسمی و تحت نظارت هیات و فدراسیون در شمال کشور است.

وی تاکید کرد: ما مشکلات زیادی را برای احداث این پیست پیش‌رو داشتیم اما با تلاش‌های انجام شده، حمایت‌های دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و پیگیری‌های شبانه‌روزی بعد از یک سال این پیست احداث شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گرگان اظهار کرد: در تلاش هستیم تا پیست دوم مختص رشته‌های خاکی(آفرود) را در مجموعه ورزشی کریم‌آباد (شهدای گلستان) احداث کنیم که تلاش ما بر این است این پیست تا پایان سال افتتاح شود.

عباسی گفت: در حال حاضر در پیست فعلی در مجموعه ورزشی شهدای گلستان جمعه هر هفته از ساعت 10 الی 13 و 13 الی 16 تمرینات اتومبیلرانی و موتورسواری انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر 180 ورزشکار بیمه شده در این هیات در حال فعالیت هستند و تلاش ما بر این است که با توسعه این رشته ورزشی در حوزه کنترل هیجانات جوانان نیز به نتیجه خوبی برسیم که در این عرصه تعامل بسیار خوبی هم با پلیس راهور داریم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گرگان گفت: در حال حاضر تلاش‌های هیات به صورتی شده که بسیاری از جوانان شهرهای اطراف حتی از استان مازندران به دلیل عدم وجود چنین پیست‌های استاندارد و مناسبی به استان گلستان مراجعه کرده و علاقه دارند در این پیست تمرین کنند.

عباسی متذکر شد: ما آمادگی داریم در هفت روز هفته تمرینات را در پیست برگزار کنیم اما شرط آن به حد نصاب رسیدن تعداد علاقه‌مندان است و هر عزیزی که می‌خواهد در این پیست تمرین کند در روزهای زوج و در ساعت اداری به دفتر هیات گرگان مراجعه تا هماهنگی لازم انجام شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار