مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

​مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از افزایش دو برابری بودجه ورزش برای سال آینده خبر داد و گفت: تلاش داریم سال آینده با منابع مالی بیشتر به رشته‌های ورزشی توجه کنیم.

افزایش 2 برابر بودجه ورزش برای سال 96
به گزارش گلستان24،​ بهمن طیبی امشب در جلسه دیدار جوانان و ورزشکاران غرب استان گلستان با نماینده ولی‌فقیه استان اظهار کرد: اعتقاد من بر این است که می‌شود به جوانان اعتماد کرد و به آنها مسئولیت داد و آنها می‌توانند آبروداری کنند.

وی ادامه داد: نمونه بارز موفقیت جوانان در سه سال گذشته، فعالیت مشاوران جوان استاندار، فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان است که فعال شده و با اشتیاق در حال فعالیت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: در بیش از سه سال گذشته میزان سمن‌ها و انجمن‌های مردم نهاد در استان دو برابر شده و به عدد 110 رسیده و 236 سازمان دیگر نیز در انتظار صدور مجوز هستند.

طیبی بیان کرد: خانه جوان استان گلستان به زودی و در آینده‌ای نزدیک در شهرستان گرگان افتتاح می‌شود و جوانان می‌توانند از این مرکز به نحو احسن و در راستای رفع مشکلات و فعالیت‌های حوزه جوانان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: انجمن خیران ورزش‌یار تشکیل شده و به زودی در آینده‌ای نزدیک نخستین جلسه آن برگزار خواهد شد تا بتوانیم از ظرفیت خیران و افرادی که به این عرصه علاقه دارند بیشتر استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در خصوص درخواست تاسیس استخر سرپوشیده برای شهرستان بندرترکمن، تصریح کرد: این پروژه پیشرفت 85 درصدی داشته و منبع مختص این پروژه دیده شده و امیدواریم بعد از تخصیص بودجه، این پروژه نیز به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

طیبی در پاسخ به نقد یکی از ورزشکاران که در جلسه در خصوص امکانات ورزشی استان گلایه‌مند بود، گفت: خودم یکی از منتقدان جدی محدودیت امکانات ورزشی استان هستم و با جدیت موضوع را در سطح وزارت ورزش پیگیری می‌کنم.

وی افزود: یکی از 20 پیست استاندارد استان در شهرستان بندرترکمن وجود دارد و انتظار می‌رود ورزشکاران از این مجموعه به نحو احسن استفاده کنند تا ما نیز بتوانیم با جذب اعتبارات، امکانات خوبی را در اختیار ورزشکاران استان قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در پایان بیان کرد: اعتبارات ورزشی استان برای سال آینده دو برابر شده و امیدواریم اتفاقات خوبی سال آینده در ورزش استان بیافتد و بتوانیم با منابع مالی بیشتری به رشته‌های ورزشی توجه کنیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار