رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن از برگزاری مسابقات بین المللی والیبال ساحلی تک ستاره به میزبانی این شهرستان خبر داد و گفت: مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی برای برگزاری مطلوب این بازی ها ضرورت دارد.

برگزاری مسابقات بین المللی والیبال ساحلی در بندرترکمن

به گزارش گلستان24؛عبدالقدیر اونق روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به میزبانی مطلوب این شهرستان از مسابقات والیبال ساحلی 3 ستاره قهرمانی کشور در اوایل اردیبهشت امسال؛ مسئولان تصمیم به برگزاری رقابت های تک ستاره در این شهرستان با حضور حدود 30 تیم داخلی و خارجی گرفتند.
وی با بیان اینکه برای میزبانی مطلوب از این رقابت ها تامین برخی زیرساخت ها در شهرستان ضروری است، افزود: در این زمینه نیازمند حمایت مالی و تامین بودجه، فراهم کردن امکانات استقرار و اسکان تیم ها و عوامل اجرایی در بندرترکمن یا شهرستانهای اطراف هستیم.
اونق گفت: حضور ستاره های والیبال ساحلی و دیگر جوانان ملی پوش در این شهرستان منجر شده تا این رشته در بندرترکمن جایگاه ویژه و تماشاگران زیادی داشته باشد.
وی پیش بینی کرد که برگزاری مسابقات بین المللی تک ستاره در مهرماه امسال در بندرترکمن با استقبال گسترده و بی نظیر مردم این منطقه همراه باشد.
بندرترکمن با حدود 80 هزار نفر جمعیت در غرب گلستان واقع است و 2500 ورزشکار بیمه شده دارد، غالب جمعیت این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار