اعزام دو ورزشکار کبدی زنان گلستان به هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا در کشور اندونزی قطعی شد.

 اعزام دو ورزشکار کبدی زنان گلستان به جاکارتا

به گزارش گلستان 24؛نایب رییس هیات کبدی گلستان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کادر فنی تیم ملی پس از پایان 11 مرحله اردوی تدارکاتی اسامی نفرات اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی را اعلام کرد که در این فهرست نام زهرا عباسی و صدیقه جعفری از گلستان وجود دارد. 
اعظم مقصودلو اظهار داشت: این ورزشکاران با نمایش توانایی ها و قابلیت های بالای فنی خود به این مسابقات می روند و امیدواریم به قهرمانی ایران در این رقابت ها کمک کنند.
وی افزود: براساس اعلام فدراسیون دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کبدی زنان از امروز در تهران آغاز شد و ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر شایلا جین سرمربی هندوستانی تیم ملی برگزار خواهند کرد. 
به گفته وی، زهره تربتی نژاد به عنوان مربی و زهرا رحیمی نژاد با عنوان مدیر فنی دیگر گلستانی های حاضر در اردوی تیم ملی هستند. 
آزاده صیدی، فاطمه کرمی خاتونبان، رویا داودیان، مرضیه عشقی، سمیرا عطاردیان، سعیده جعفری، زهرا کریمی، غزال خلج، فریده ظریف دوست و محبوبه سنچولی دیگر ملی پوشان دعوت شده به اردو و اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا هستند.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.
هجدمین دوره بازی‌های آسیایی از 27 مرداد ماه امسال به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار