میرقاسم پور از آغاز دوره جدید ثبت نام عتبات عالیات از فردا (دوسنبه ۱ بهمن) همزمان با سراسر کشور در استان گلستان خبر داد.

آغاز دوره جدید ثبت نام عتبات عالیات از فردا در گلستان/ ۹۷۰۰ گلستانی به عتبات اعزام شدند

به گزارش گلستان 24 ؛سیدعلی میرقاسم پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دوره جدید ثبت نام عتبات عالیات از فردا (دوسنبه 1 بهمن) همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز می شود و تا (23 اسفند) ادامه دارد.

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: مشتاقان زیارت عتبات عالیات که در اسفندماه قصد تشرف دارند می توانند با مراجعه به 50 دفتر زیارتی استان به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از (24 اسفند) تا نهم فروردین 98 جزو ایام خاص نوروزی محسوب می شود، تصریح کرد: تاریخ ثبت نام برای اعزام های نوروزی در دهه فجر اعلام می شود و به دلیل استقبال زیاد زائران قرعه کشی انجام خواهد شد.

میرقاسم پور پائین ترین هزینه اعزام زائران از طریق اتوبوس را یک میلیون و 750 هزار تومان و بالاترین رقم آن را دو میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم که اعزام هوایی زائران نیز راه اندازی شود، اظهارداشت: با رایزنی های صورت گرفته با استان همجوار مازندران از دهم بهمن ماه پروازهای هوایی اعزام زائران به عتبات از ساری راه اندازی می شود.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه هفته ای یک پرواز به عتبات عالیات از ساری انجام خواهد شد، گفت: علاقمندان به اعزام هوایی می توانند جهت ثبت نام به یکی از دفاتر زیارتی استان مراجعه کنند تا نسبت به اعزام این افراد به صورت هوایی اقدام شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر هفته ای 5 اتوبوس به عتبات عالیات اعزام می شوند که از ابتدای سال جاری تا آخر دی ماه، 9 هزار و 700 گلستانی به عتبات اعزام شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار