مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان از بهره مندی 17 هزار نفر از مردم این استان از نعمت الهی گاز در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

بهره برداری از 74 پروژه گاز رسانی استان گلستان در دهه فجر

به گزارش گلستان 24،  صفرعلی جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت توانست در سال جاری با گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان، نعمت الهی گاز را در اختیار مردم این نقاط قرار دهد.

بخش خانگی، پرمصرف ترین مشترک گاز استان

وی در خصوص میزان مصرف گاز در استان گفت: در دی ماه سالجاری، بخش خانگی در استان گلستان بیشترین مصرف گاز را به خود اختصاص داده است اما به طور کل، نیروگاه برق، جایگاه های CNG و پس از آن کارخانه سیمان بیشترین مصرف گاز را به خود اختصاص داده اند.

عملیات گاز رسانی به 20 روستای استان در حال انجام است

جمال لیوانی در خصوص مصوبات هیئات دولت در بحث گاز رسانی به روستاهای استان اشاره ای کرد و گفت: در سفر کاروان تدبیر و امید تصمیم گرفته شد که 66 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شوند که در حال حاضر 20 روستا در حال عملیات گاز رسانی بسر می برد و میتوان گفت که عملیات گاز رسانی به روستاهای استان در حال پیگیری است.

بهره برداری از 74 پروژه گاز رسانی در دهه مبارک فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پاسخ به این سوال که مهمترین پروژه های این شرکت که در ایام دهه مبارک فجر به بهرهبرداری خواهند رسید گفت: در ایام پرخیر و برکت دهه مبارک فجر، 74 پروژه گازرسانی را با هزینه ای بالغ بر 163 میلیارد ریال اعتبار در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ها، بالغ بر 17هزار نفر از مردم استان گلستان از نعمت الهی گاز برخوردار خواهند شد.

جمال لیوانی افزود: در حال حاضر نیز 100 درصد خانوارهای شهری استان از نعمت گاز برخوردار هستند که بر اساس سرشماری سال 1390، 84 درصد خانوار‎های روستایی استان گلستان از نعمت گاز بهره‎مند هستند و تعداد 993 روستا، استان گلستان از این نعمت الهی برخوردار هستند.
انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار