تیم بسکتبال شهرداری گرگان با مغلوب کردن میهمان خود صنایع پتروشیمی ماهشهر به جایگاه چهارمک جدول رده بندی مسابقات لیگ حرفه ای بسکتبال باشگاه های کشور صعود کرد.

شهرداری گرگان با شکست پتروشیمی ماهشهر به جایگاه چهارم صعود کرد

به گزارش گلستان 24، در هفته شانزدهم مسابقات لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خانه میزبان تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر بود که موفق شد با نتیجه87 بر 61 میهمان خود را مغلوب کند.

این دیدار با حضور بیش از یک هزار و 500 تماشاگر در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد و تیم شهرداری پس از چند جلسه محرومیت، امروز تماشاگران خود را در سالن دید.

تیم شهرداری با این پیروزی 22 امتیازی شد و به جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات صعود کرد و تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر هم با 19 امتیاز در جایگاه ششم باقی ماند.

این دیدار را حسن نیکخواه، رضا آذرافزا و محمددوست قضاوت کردند.

از نکات جالب این مسابقه این بود که تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر به علت مشکلات مالی تنها با 5 بازیکن در گرگان حاضر شده بود و بازیکی برای تعویض نداشت.

در هفته هفدهم مسابقات لیگ حرفه ای بسکتبال باشگاه‌های کشور دهم اردیبهشت ماه تیم شهرداری گرگان میهمان تیم پالایش نفت آبادان است و تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر هم میزبان دانشگاه آزاد است.

ارسال نظر

آخرین اخبار