در صحن شورای اسلامی شهر گرگان مسائل مختلفی در خصوص حمایت از تیم بسکتبال شهرداری گرگان مطرح شد.

حمایت از بسکتبال شهرداری تداوم دارد/ پاداشی درخور به تیم داده شود

به گزارش گلستان 24 ؛ صد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور اعضای شورا، شهردار و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.

این جلسه تجلیل و قدردانی از بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را در دستورکار داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه گفت: از اصحاب رسانه، بازیکنان، کادر فنی و تمام کسانی که تلاش کردند این نتیجه رقم بخورد، تشکر می کنم زیرا این موفقیت بدون همراهی آنها ممکن نبود.

علی اصغر یوسفی ادامه داد: از همان ابتدا به این نتیجه رسیدیم که بودجه بسکتبال را متفاوت ببینیم، بنابراین مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تیم در نظر گرفته شد.

در ادامه حمیدرضا آقاملایی اظهارکرد: یکی از وظایف شهرداری به عنوان نهاد اجتماعی تغییر کیفیت زندگی شهروندان است که مقوله سلامت هم یکی از زیرمجموعه‌های آن است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: اصلی‌ترین دلیل تیمداری شهرداری گرگان تزریق شادی و نشاط در بین شهروندان گرگانی است؛ همچنین یکی از کارکردهای تیم داری ایجاد وحدت در بین مردم گلستان است زیرا این استان تکثر دینی و قومیتی دارد و تیم‌داری می‌تواند عامل وحدت آفرینی باشد.

آقاملایی بیان کرد: نایب قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری یک پروژه اجتماعی بزرگ است و باید برای آن جشن گرفت.

مسائل عمرانی صرفاً دغدغه ما نیست

دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مهمترین کار شورا پشتیبانی از کادر فنی و بازیکنان بود و از هواداران و لیدرها تشکر می‌کننم؛ با این نائب قهرمانی نشان دادیم که گرگان پایتخت بسکتبال ایران است.

فائزه عبداللهی با حمایت از حضور بانوان در سالن مسابقات، افزود: علیرغم تمایل به حضور بانوان در سالن متاسفانه این اتفاق رقم نخورد.

وی ادامه داد: به عنوان پایتخت بسکتبال ایران مطرح هستیم ولی با تمام تلاش در ادوار مختلف رسیدن به این مرحله برای ما محقق نشده بود.

عبداللهی با اشاره به اینکه همواره در لوایح مختلف از تیم حمایت کرده ام، گفت: مسائل عمرانی صرفاً دغدغه ما نیست بلکه سایر مسائل از جمله ورزش هم جزو اولویت های ما قرار دارد.

حسین ربیعی دیگر عضو شورای شهر گرگان هم گفت: این اتفاق نه تنها گرگان بلکه در سراسر کشور تاثیرگذار بود و باید حمایت همه جانبه از این تیم داشت.

پاداش درخور بازیکنان و کادر فنی اعطا شود

سعید رحیمی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان هم در ادامه چند پیشنهاد برای شهرداری گرگان داشت.

وی افزود: نخست اینکه پاداش خوبی برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفته شود. و همچنین باید لایحه ای برای حمایت از مربی تیم و کادر فنی در نظر بگیریم.

رحیمی گفت: همچنین باید دست حمیدرضا کلاسنگیانی را که با کمترین بودجه توانست این تیم را به نایب قهرمانی برساند، باز گذاشت تا در زمینه پرورش استعدادها حرکت کرده و بازیکنان بومی داشته باشیم.

محمدابراهیم جرجانی هم در ادامه گفت: امیدوارم شالوده تیم برای سال بعد حفظ شود تا این موفقیت سال بعد تکرار شود.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در کنار تصویب بودجه برای بسکتبال حتماً باید بودجه‌ای برای لیدرها و لباس و امکانات در آنها در نظر بگیریم.

احداث سالن

مهران کاظم نژاد، دیگر عضو شورای شهر گرگان هم در ادامه اظهار کرد: بودجه بسکتبال از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

وی افزود: باید ورزشگاه مناسبی در حد توان شهرداری برای بسکتبال ساخته شود و گرگان نیازمند سال ۱۰ هزار نفری است.

کاظم نژاد تأکید کرد که می توان با تهیه زمین توسط شهرداری از ظرفیت نمایندگان برای احداث ورزشگاه بهره گرفت.

توانستیم دل مردم را شاد کنیم

در ادامه حامد سهراب نژاد، بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان به نمایندگی از سایر بازیکنان اظهار کرد: با وقوع سیل در گلستان غم و اندوه بزرگی در استان رقم خورد و با این نائب قهرمانی توانستیم دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: با کسب نتیجه این تیم کار ما در آینده سخت تر خواهد شد و برای کسب نتیجه باید تیم تقویت شود.

در ادامه پری پتی دیگر بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فصل خوبی برای من امسال در گرگان رقم خورد و توانستم دوستانخوبی پیدا کنم.

وی افزود: گرگان همواره در قلب من جایگاه خاصی خواهد داشت و از همه مردم تشکر می کنم.

پتی گفت: آنچیزی که درباره ایران می شنیدم با آنچیزی که در اینجا مشاهده کردم متفاوت بود.

نیکلا دراگوویچ هم در ادامه گفت: با اینکه مدت کوتاهی در گرگان بودم اما شور و شعف و علاقه مردم به بسکتبال را می توانم حس کنم.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان از مهمان نوازی مردم ایران تشکر کرد.

حسین شایان پناه لیدر تیم هم گفت: کدام پروژه می تواند این تعداد از افراد را از کف خیابان ها جمع کرده و به سالن و یا پای تلویزیون بکشاند.

وی از شهردار خواست که یک سالن بزرگ در داخل شهر برای بسکتبال احداث کند.

 

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار