مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان با صعود تیم «کابرن» در والیبال مردان و قهرمانی تیم «شهدای جلین» در فوتسال بانوان ادامه یافت.

صعود «کابرن» در والیبال مردان/ جام فوتسال بانوان به «جلین» رفت

به گزارش گلستان 24 ؛ هفتمین شب از رقابت های ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان شامگاه دوشنبه همزمان با هفتمین شب از ماه مبارک رمضان در رشته های پرطرفدار والیبال، فوتسال، بسکتبال و گل کوچک پیگیری شد.

در شب پنجم رقابت های فوتسال مردان تیم «پوشاک قرن ۲۱» با پیروزی سه بر دو مقابل «قنادی سیدین» سرگروه گروه دوم شد. «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» با دو گل از سد «پاس گلستان» گذشت و در صدر گروه اول ایستاد.

«شهدای گمنام» با پیروزی سه بر یک مقابل «گیم نت سایبرگ» در گروه سوم صدرنشین شد و «خزر گرگان» با برتری دو بر صفر مقابل «دانشگاه میرداماد» به عنوان سرگروه از گروه چهارم صعود کرد.

در شب آخر مرحله مقدماتی امشب (سه شنبه) چهار بازی دیگر برگزار می شود که طبق برنامه «شهید سنگدوینی» با «امیدهای اوزینه»، «شهرداری گرگان» با «شهاب ایرانمهر»، «شهدای جلین» با «زنده یاد عزیزپور» و «لوازم یدکی نصیری» با «آراد پنجره ایرانیان» دیدار می کنند. این رقابت ها با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی گرگان در حال برگزاری است.

شهدای جلین قهرمان فوتسال بانوان شد

در شب پایانی رقابت های فوتسال بانوان، تیم «شهدای جلین» با کسب پیروزی قاطع ۵ بر صفر مقابل «علی آباد» به مقام قهرمانی دست یافت. نماینده جلین تنها تیم بدون شکست این جام بود که در نهایت با کسب برتری مجدد مقابل نماینده علی آباد موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در بازی رده بندی نیز «پدیده غرب» با کسب پیروزی دو بر یک مقابل تیم «بهار» بر سکوی سوم قرار گرفت. بدین ترتیب پرونده مسابقات فوتسال بانوان که با حضور ۱۰ تیم در سالن قابوس برگزار شده بود، بسته شد.

در ادامه رقابت های بسکتبال نیز ابتدا تیم «خانه زبان ناصر» با نتیجه ۵۷ بر ۲۰ مقابل «قزاق» صاحب برتری شد و سپس تیم «برگر زغالی» با حساب ۷۵ بر ۶۱ از سد تیم «گلوگاه» گذشت. این رقابت ها با حضور ۹ تیم در دو گروه در خانه بسکتبال در حال برگزاری است.

همچنین در شب چهارم رقابت های گل کوچک، تیم های «تاسیسات گلها»، «پیرایش پیام»، «پروتئین دوستان»، «جزیره» و «کافه لاله» مقابل حریفان پیروز شدند و بازی تیم های «ستارگان» با «پاسارگاد» بدون گل خاتمه یافت. این رقابت ها با حضور ۳۶ تیم در قالب ۱۲ گروه سه تیمی در پارک شهر گرگان در حال برگزاری است.

کابرن سرگروه گروه نخست والیبال مردان شد

در ادامه رقابت های والیبال مردان، در تنها بازی برگزار شده از گروه نخست تیم «کابرن» در دو ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ مقابل «شهید چمران» پیروز شد و به عنوان سرگروه به دور بعدی صعود کرد. رقابت های والیبال مردان با حضور ۱۳ تیم در قالب یک گروه ۴ تیمی و سه گروه ۳ تیمی در سالن آزادی (خانه والیبال) برگزار می شود.

همچنین در شب ششم رقابت های والیبال بانوان، تیم «نوجوانان هیات والیبال» در ادامه نتایج درخشان خود این بار با نتیجه دو بر صفر مقابل «پژواک» صاحب برتری شد و تیم «قابوس» با حساب دو بر یک از سد «سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان» گذشت. همچنین تیم «هیراد» با حساب دو بر صفر مقابل «کانون مهرگان» به پیروزی رسید. این رقابت ها با حضور ۱۰ تیم در قالب دو گروه ۵ تیمی در سالن تختی گرگان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و با شعار «شهر من، شهر انتظار» در ۲۹ رشته ورزشی آقایان، ۱۷ رشته ورزشی بانوان، ۱۶ رشته ورزشی ویژه محلات و پنج رشته ورزشی در بخش کودکان در ماه مبارک رمضان در محلات و اماکن ورزشی گرگان در حال برگزاری است.

مسابقات اصلی در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی و … در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان خواهد بود.

همچنین نخستین دوره «جام مولای عرشیان» ویژه ورزش محلات در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کبدی زمین خاکی، بدمینتون، دژبال، آمادگی جسمانی، ورزش معلولین و رشته‌های ورزشی ویژه کانون اصلاح و تربیت، مددجویان زندانی و حوزه‌های مقاومت سپاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار