مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان با مشخص شدن تیم های صعودکننده در فوتسال و سرگروهی تیم پاس در والیبال ادامه یافت.

دور مقدماتی فوتسال به پایان رسید/ سرگروهی «پاس گرگان» در والیبال

به گزارش گلستان 24 ؛ هشتمین شب از رقابت‌های ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان شامگاه سه شنبه همزمان با هشتمین شب از ماه مبارک رمضان در رشته‌های پرطرفدار والیبال، فوتسال، بسکتبال، هندبال و فوتبال گل کوچک پیگیری شد.

در شب آخر مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتسال تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی مشخص شد. تیم «شهید سنگدوینی» با کسب پیروزی سه بر یک مقابل «امیدهای اوزینه» سرگروه گروه هشتم شد، «شهرداری گرگان» با پیروزی چهار بر صفر مقابل «شهاب ایرانمهر» در صدر گروه ششم ایستاد. تیم «زنده یاد عزیزپور» موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد تیم مدعی «شهدای جلین» عبور کند تا به عنوان سرگروه گروه پنجم راهی مرحله حذفی شود. در آخرین بازی دور مقدماتی نیز «لوازم یدکی نصیری» با نتیجه پنج بر یک از سد «آراد پنجره ایرانیان» گذشت و در صدر گروه هفتم ایستاد.

در ادامه این رقابت‌ها امشب (چهارشنبه) دو بازی از مرحله یک هشتم نهایی برگزار می‌شود که طبق برنامه تیم‌های «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» با «امیدهای اوزینه» و سپس «شهدای گمنام» با «شهدای نوده ملک» دیدار می‌کنند. این رقابت‌ها با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی گرگان در حال برگزاری است.

برد دوم برای آکادمی ایزدپناه و پیتزاهات

در ادامه رقابت‌های بسکتبال نیز ابتدا تیم «پیتزاهات» با نتیجه ۶۵ بر ۴۵ مقابل «پیشگامان» صاحب برتری شد و به دومین برد متوالی خود دست یافت. در بازی دیگر تیم «آکادمی محمدمهدی ایزدپناه» با نتیجه ۵۶ بر ۳۴ از سد «اوتانا» گذشت تا به برد دوم خود دست یابد. این رقابت‌ها با حضور ۹ تیم در دو گروه در خانه بسکتبال در حال برگزاری است.

همچنین در شب پنجم رقابت‌های گل کوچک، تیم‌های «زنده یاد طزری»، «آجیل نازلی»، «شهید حسینی» و «جاکامن (فرهنگیان)» مقابل حریفان پیروز شدند و بازی تیم‌های «پروتئین دوستان» با «شهید شیرافکن» بدون گل و «جزیره» با «دکتر جمال لیوانی» یک بر یک مساوی خاتمه یافت. این رقابت‌ها با حضور ۳۶ تیم در قالب ۱۲ گروه سه تیمی در پارک شهر گرگان در حال برگزاری است.

در شب نخست رقابت‌های هندبال نیز بازی دو تیم «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و «شرکت خدماتی بازرگانی نورنگین ایرانیان» به تساوی در عدد ۲۴ انجامید. این رقابت‌ها با حضور سه تیم و به صورت دوره‌ای رفت و برگشت در سالن وحدت گرگان در حال برگزاری است.

صعود پاس و کردستان در والیبال مردان

در ادامه رقابت‌های والیبال مردان، ابتدا از گروه سوم تیم مدعی «پاس گرگان» با نتیجه دو بر صفر و امتیازهای ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۹ از سد «مدرسه والیبال اسپهبدان» عبور کرد تا با کسب دومین برد پیاپی به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.

در بازی دوم تیم «لوازم یدکی کردستان» با نتیجه دو بر صفر و امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۹ «شهدای توشن» را مغلوب کرد و راهی مرحله بعدی شد. رقابت‌های والیبال مردان با حضور ۱۳ تیم در قالب یک گروه ۴ تیمی و سه گروه ۳ تیمی در سالن آزادی (خانه والیبال) برگزار می‌شود.

همچنین در شب هفتم رقابت‌های والیبال بانوان، تیم‌های «پژواک» و «هیراد» به ترتیب تیم‌های «سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری» و «کانون سارا» را شکست دادند اما از صعود به مرحله بعدی ناکام ماندند. این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم در قالب دو گروه ۵ تیمی در سالن تختی گرگان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و با شعار «شهر من، شهر انتظار» در ۲۹ رشته ورزشی آقایان، ۱۷ رشته ورزشی بانوان، ۱۶ رشته ورزشی ویژه محلات و پنج رشته ورزشی در بخش کودکان در ماه مبارک رمضان در محلات و اماکن ورزشی گرگان در حال برگزاری است.

مسابقات اصلی در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی و … در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان خواهد بود.

همچنین نخستین دوره «جام مولای عرشیان» ویژه ورزش محلات در رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کبدی زمین خاکی، بدمینتون، دژبال، آمادگی جسمانی، ورزش معلولین و رشته‌های ورزشی ویژه کانون اصلاح و تربیت، مددجویان زندانی و حوزه‌های مقاومت سپاه در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار