مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان با پیروزی تیم های مدعی در مسابقات فوتسال بسیج و استقبال پرشور شهروندان از رقابت های فوتبال گل کوچک محلات پیگیری شد.

تیم های مدعی در«فوتسال بسیج»پیروز شدند/استقبال پرشور از «گل کوچک»

به گزارش گلستان 24 ؛سیزدهمین شب از رقابت های ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان شامگاه یکشنبه همزمان با روز سیزدهم ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال بسیج و فوتبال گل کوچک پیگیری شد.

در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال بسیج که با حضور ۱۲ تیم در سالن امام خمینی (ره) گرگان در حال برگزاری است، تیم های مدعی در مقابل رقیبان به پیروزی رسیدند. ابتدا تیم «پوشاک قرن ۲۱» با نتیجه پرگل پنج بر یک از سد «دهیاری شیرعلی آباد» گذشت، سپس تیم «لوازم یدکی نصیری» با حساب دو بر یک تیم «شهدای کفشگیری» را مغلوب کرد.

در بازی سوم، تیم «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» با نتیجه یکطرفه ۷ بر دو «مسجد امام حسین» را در هم کوبید و در آخرین بازی تیم «تیپ ۴۵ جوادالائمه» با حساب سه بر یک مقابل «شهدای امامرضا» صاحب برتری شد. ادامه این مسابقات سه شنبه شب برگزار می شود.

همچنین ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی فوتسال بزرگسالان امشب (دوشنبه) پیگیری می شود که ابتدا تیم های «زنده یاد امید عزیزپور» با «دانشگاه میرداماد» و سپس تیم های «شهرداری گرگان» با «گیم نت سایبرگ» به مصاف هم می روند. دور مقدماتی این رقابت ها با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی گرگان برگزار شده است.

در ادامه رقابت های بسکتبال نیز امشب تیم های «اوتانا» با «ایرانیان» و «آکادمی ایزدپناه» با ««قزاق» دیدار می کنند. این رقابت ها با حضور ۹ تیم در دو گروه در خانه بسکتبال در حال برگزاری است.

استقبال پرشور شهروندان از مسابقات گل کوچک

رقابت های فوتبال گل کوچک یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین مسابقات ورزشی تاریخ جام های رمضان شهرستان گرگان است که همه ساله با استقبال پرشور شهروندان روبه رو می شود. هرچند امسال تعداد تیم های شرکت کننده نسبت به سال های گذشته کاهش یافته اما تعداد تماشاگرانی که به «پارک شهر» گرگان می آیند تا از نزدیک بازی ها را تماشا کنند همچنان قابل توجه است.

باتوجه به فضای صمیمی حاکم بر مسابقات و سهل الوصول بودن محل برگزاری، شهروندان بسیاری برای تماشای بازی های می روند و ساعت ها نظاره گر رقابت های مهیج این جام هستند. «علی اکبر معیری» همچون سال های گذشته مسئولیت برگزاری این رقابت ها را برعهده دارد.

همچنین در مرحله حذفی رقابت های والیبال مردان، دوشنبه ۳۰ اردیبهشت تیم های «سرخ آبی» و «مدرسه والیبال اسپهبدان» به مصاف هم می روند. سه شنبه شب «کابرن» با «جوانان بخش بهاران»، چهارشنبه «پاس گرگان» با «مجتمع زرین» و پنجشنبه شب «سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان» با «لوازم یدکی کردستان» دیگر مسابقات مرحله یک چهارم نهایی والیبال مردان خواهد بود. مرحله مقدماتی رقابت های والیبال مردان با حضور ۱۳ تیم در قالب یک گروه ۴ تیمی و سه گروه ۳ تیمی در سالن آزادی (خانه والیبال) برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و با شعار «شهر من، شهر انتظار» در ۲۹ رشته ورزشی آقایان، ۱۷ رشته ورزشی بانوان، ۱۶ رشته ورزشی ویژه محلات و پنج رشته ورزشی در بخش کودکان در ماه مبارک رمضان در محلات و اماکن ورزشی گرگان در حال برگزاری است.

مسابقات اصلی در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی و … در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان خواهد بود.

همچنین نخستین دوره «جام مولای عرشیان» ویژه ورزش محلات در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کبدی زمین خاکی، بدمینتون، دژبال، آمادگی جسمانی، ورزش معلولین و رشته‌های ورزشی ویژه کانون اصلاح و تربیت، مددجویان زندانی و حوزه‌های مقاومت سپاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار