رییس هیات والیبال گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: کلاس مربیگری درجه سه این رشته ویژه مردان با حضور ۲۵ نفر از علاقه مندان در این شهرستان آغاز شد.

آغاز کلاس مربی گری درجه سه والیبال در استان

به گزارش گلستان۲۴؛ جمال بیرامی ایگدر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از گنبد و تعداد کمی از دیگر شهرستان های استان هستند که تا ۱۳ تیر آموزش های لازم را برای دریافت مدرک مربیگری درجه سه فرا می گیرند.

وی افزود: عظیم جزیده و طاهر قره داشلی مربیان برجسته کشوری بومی گنبد مسئولیت آموزش در این دوره را برعهده دارند.

وی گفت: همچنین این شهرستان امروز میزبان آزمون عملی انتخابی تیم والیبال ساحلی نونهالان پسر استان گلستان برای شرکت در رقابت های کشوری است.

رئیس هیات والیبال گنبدکاووس ادامه داد: ۱۶ نفر از سراسر استان در این آزمون عملی شرکت می کنند که چهار نفر در قالب ۲ تیم برای حضور در رقابت های کشوری به میزبانی قزوین انتخاب می شوند.

بیرامی اظهار داشت: نفرات حاضر در این آزمون از میان نفرات برگزیده رقابت های والیبال ساحلی نونهالان پسر استان که هفته گذشته به میزبانی بندر ترکمن برگزار شده بود انتخاب شدند.

وی گفت: دور نهایی چهارمین المپیاد والیبال نونهالان پسر استان گلستان نیز با حضور چهار تیم گنبد، گرگان، علی آباد و بندرترکمن به میزبانی این شهرستان فردا برگزار می شود.

وی افزود: مرحله مقدماتی این رقابت ها روزهای گذشته با حضور هشت تیم از شرق گلستان به میزبانی کلاله و هشت تیم از غرب استان به میزبانی بندرترکمن برگزار شد و چهار تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش ایرنا رشته والیبال در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس علاقه مندان بسیاری به ویژه در میان ترکمن ها دارد و از این شهرستان تاکنون بازیکنان و مربیان زیادی به تیم ملی راه یافتند که هم اینک فرهاد قائمی از مشهورترین آنان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار