ملاح جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان از فوت احمد جان کتوکی یکی از زائران گلستانی اهل شهرستان بندرترکمن در منا خبر داد و گفت این زائر ۶۶ ساله با رضایت خانواده در مکه دفن خواهد شد.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان از برگزاری جشن اهدای جهیزیه به ۴۱ زوج سیل زده شهرستان آق قلا به همت بنیاد احسان و با مشارکت گروه های جهادی همکار و شبکه جوانان رضوی خبر داد و گفت : تاکنون ۱۲ هزار قلم لوازم خانگی و هزار راس دام سبک توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین سیل زدگان گلستانی توزیع شد.

**

تعدادی از والدین دانش آموزان گلستانی در گفت و گو با ایرنا از هزینه بالای پایگاه های انتخاب رشته وابسته به آموزش و پرورش گلایه کردند.

**

مسابقه قایقرانی از میانکاله تا ساحل دریای بندرگز به مناسبت ۲۱ مرداد روز جهانی دریای خزر در سه ماده کایاک مردان و زنان و کانو مردان برگزار شد که در رشته کایاک محمدامین کر و فاطمه طبسی و در کانو عارف مجللی به مقام های اول دست یافتند.

**

استاندار در جلسه تنظیم بازار گلستان قیمت مصوب مرغ را  ١٢ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و افزود :با گرانفروشان در مرغداری‌ها و یا بازار برخورد قانونی می‌شود.

 پیش از این قبلی مرغ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بود .

**

قدمنان فرماندار کردکوی گفت که این شهرستان با جذب ۹۲۰ میلیارد ریال، رتبه نخست استان در جذب اعتبارات پرداخت شده به سیل زدگان را کسب کرد.

**

کارگاه آموزشی مهارت قصه گویی ویژه مادران و کودکان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شد.

تاثیر قصه گویی بر رشد خلاقیت مهارت کلامی کودکان و آشنایی مادران با شیوه های قصه گویی و همچنین ایجاد ارتباط مثبت بین مادر و کودک از اهداف برپایی این کارگاه اعلام شد.

** 

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های تشکل‌های مردم نهاد استان گلستان در ناهارخوران گرگان در حال برگزاری است.

این نمایشگاه که با هدف معرفی دستاورد تشکل های دستگاه های اجرایی برگزار شده تا فردا چهارشنبه برپا است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار