بعد از گذشت یکماه:

عرشیا سوخت سرایی، نونهال فندرسکی توانست در بین ۶۰ شرکت کننده از آسیا به مدال طلای کاراته دست یابد مورد بی مهری مسؤلین قرار گرفته است.

بی مهری مسؤلین شهرستانی به قهرمان فندرسکی کاراته آسیا

به گزارش گلستان 24، بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و طنین انداز شدن سرود ملی ایران در تمامی عرصه های جهانی و آسیایی به ویژه عرصه ورزش یکی از افتخارات بزرگ هر ایرانی است که  این امر نصیب هرکسی نمی شود ، بجز افرادی که با سعی و تلاش و پشتکار خود دست به چنین کار بزرگی میزنند و باعث بوجود آمدن غرور ملی در بین مردم یک کشور می شوند.

عرشیا سوخت سرایی ۸ ساله ، نونهال قهرمان در عرصه ورزش کاراته از دیار فندرسک است که توانست در بین ۶۰ شرکت کننده از سراسر قاره آسیا که به میزبانی کشور مالزی برگزار گردید ، مدال زیبای طلا کسب کند و باعث طنین انداز شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در رأس پرچم دیگر کشور ها بشود و غرور  و افتخار ملی را برای مردم میهن خویش به ارمغان بیاورد.

photo_2015-05-31_14-49-49

 متأسفانه با خبر شدیم که بعد از یکماه از زمان بازگشت این نونهال قهرمان از رقابت های مالزی به منطقه فندرسک و روستای دارکلاته ، هیچ یک از مسؤلین منطقه و شهرستان رامیان به استقبال این قهرمان کاراته آسیا نیامده که هیچ ، حتی یک تقدیر خشک و خالی ولو به صورت تماس تلفنی یا پیامکی تا به امروز از طرف مسؤلین نشده است.

ARSHIA-SOKHTESARAII-1111

در ارتباطی که با پدر این نونهال قهرمان برقرار کردیم ، ایشان اظهار داشتند که بعد از بازگشت عرشیا به میهن ، جشن قهرمانی برگزار کردیم و از تمامی مسؤلین بویژه مسول اداره ورزش و جوانان شهر خان ببین دعوت کردیم تا حتی لحظه ای کوتاه در جشن ما حضور پیدا کرده و باعث تشویق و قوت دل عرشیا بشوند ، اما دریق از حضور یک مسول در جشن قهرمانی عرشیا.

ایشان در ادامه افزودند: تنها افرادی که از عرشیا تقدیر کردند و باعث دلگرمی و حامی ما بودند ، مسولین ورزشی شهرستان گرگان بودند که در به استقبال عرشیا آمدند و تقدیر و تشکر کردند و بعد از آن دهیاری و شورای ورزشی روستای دارکلاته فندرسک بودند که پنجاه هزار تومان را به عرشیا هدیه دادند که از همین جا از ایشان تشکر میکنم.

ARSHIA-SOKHTESARAII-144444

از هرچه بگذریم سوالاتی که در پایان باید از مسولین پرسید این است که:

مسؤلین محترم امر ورزش ، مگر ما در شهرستان رامیان و منطقه فندرسک چند ورزشکار مدال آور داریم؟

یک تقدیر خشک و خالی از مدال آوری که باعث طنین انداز شدن پرچم ایران در آسیا شد چقدر هزینه دارد؟

اصلا وظیفه اصلی شما به عنوان متصدیان امر ورزش در کشور چیست؟

و شما چگونه می خواهید فرزندان این مملکت را به ورزش و کسب مدال تشویق کنید؟

امیدواریم جوابی قانع کننده برای وجدان بیدار ورزشکاران و ورزش دوستان و همچنین قهرمان ۸ ساله ما آقای عرشیا سوخت سرایی و خانواده محترم ایشان داشته باشید تا بتوانید از زیر بار سنگین شرمندگی خود خارج شوید.

photo_2015-05-31_14-49-47

photo_2015-05-31_14-49-45

photo_2015-05-31_14-49-42

آبشار نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار