تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز مغلوب صدرنشین لیگ برتر شد

به گزارش گلستان24 : فاضل جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی شامگاه جمعه، تیم «ملوان دانشگاه آزاد بندرگز» در برابر تیم صدرنشین «گلساپوش یزد» شکست خورد.

جهانشاهی افزود: این بازی که در زمین ساحلی «سلمان» شهر یزد برگزار شد با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

 وی در مورد داوران و ناظر بازی گفت: محمدعلی اسحاقیان و مهدی قربان فکر به همراه حسین نوروزی و محمود امان الهی کار قضاوت بازی را برعهده داشتند و ابوالفضل علیزاده ناظر داوری بود. ضمن اینکه خسرو امامی به عنوان نماینده فدراسیون انجام وظیفه می کرد.

وی با بیان اینکه وقت اول بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود یزدی ها پایان یافت یادآور شد: گل های تیم میزبان را به ترتیب «عباس رضایی» دقیقه ۴، «حمید بهزادپور» (دروازه بان) دقیقه ۶ و «حمیدرضا دهقانی» در دقیقه دهم به ثمر رساندند.

1687771

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان دانشگاه بندرگز بیان کرد: تک گل ما را در وقت اول «سید محمد سادات مزنگی» در دقیقه هشتم به ثمر رساند.

جهانشاهی ادامه داد: در وقت دوم گلی به ثبت نرسید اما در زمان ۱۲ دقیقه سوم، توانستیم توسط «محمد ایوبی» اختلاف را به حداقل برسانیم.

وی افزود: سادات مزنگی در ادامه با گلزنی در ضربه آزاد کار را به تساوی کشاند اما یک دقیقه بعد، عباس رضایی چهارمین گل تیم میزبان را به ثمر رساند تا اولین و آخرین گلزن بازی لقب بگیرد.

وی با بیان اینکه این بازی، نخستین دیدار نماینده بندرگز با نماینده یزد در لیگ برتر بود اظهار کرد: گلساپوش در فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شده بود و ضمن اینکه در این دیدار، «میلاد درزی» یکی از بهترین مدافعان خود را در اختیار نداشتند.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان دانشگاه بندرگز در پایان در مورد جدول و هفته بعدی رقابت ها گفت: با این نتیجه ۷ امتیازی باقی ماندیم. هفته هشتم و هفته آغازین نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی پس از اتمام ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار